וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לשרים: "פעילות משטרת ישראל אינה מספקת"

11.1.2018 / 14:07

המנכ"ל בן דב שיגר מכתב לשרים רגב, ארדן ושקד אחרי הקטטה ביציע הירוק: "מגרשי הכדורגל אין הרתעה ראויה של רשויות החוק. פגיעה בנפש וסכנה לחיי אדם הם רק עניין של זמן"

ברני ארדוב

מנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דב, שלח אתמול (רביעי) מכתב לשר לבטחון פנים, גלד ארדן, שרת התרבות והספורט מירי רגב ושרת המשפטים, איילת שקד. במכתב בן דב סיפר על הסכסוך בין ארגוני האוהדים של הקבוצה ועל דרכי הטיפול של המועדון, אבל הביע את חוסר שביעות הרצון משיתוף הפעולה של משטרת ישראל.

בן דב כתב: "למרות כל פעילות המועדון בתחום, אנו נוכחים לדעת הלכה למעשה, כי פעילות משטרת ישראל אינה מספקת. לצערי, אוהדים רבים, אשר לכל הפחות צריכים להיות מורחקים מהמגרשים, שלא לומר לשבת מאחורי סורג ובריח, ממשיכים להגיע למגרשים ומגבירים את השימוש באלימות..."

בן דב הוסיף: "המצב בו אנו נמצאים היום הוא כזה שבמגרשי הכדורגל אין הרתעה ראויה של רשויות החוק. הרשויות צריכות לבחון מחדש את יכולות הענישה העומדות לרשותן ולמצות אותן תוך שימוש במאסרים בגין עבירות פליליות והפרות סד, הרחקות ממושכות ואכיפתן, עיגון חוקתי למתן סמכות למועדונים להפרדת קהלים והרחקת מתפרעים".

המנכ"ל סיכם: "מכתב זה אין בו להפנות אצבע מאשימה, אלא להתריע על המצב בו אנו נמצאים, ולצאת בקריאה לכלל הגורמים המכותבים לפעול באופן מידי ביחד איתנו, למיגור התופעה והרחקת מפרי החוק. פגיעה בנפש וסכנה לחיי אדם הם רק עניין של זמן".

עוד בנושא:

בתום פגישה: עומר דמארי סיכם על הישארותו במכבי חיפה
המאמן השבדי יורגן לנארטשון: "הייתי די קרוב למכבי חיפה"

מכתב מכבי חיפה לשרים. צילום מסך
מכתב מכבי חיפה לשרים/צילום מסך
מכתב מכבי חיפה לשרים. צילום מסך
מכתב מכבי חיפה לשרים/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully