וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסיפ איבנצ'יץ' שוחרר רשמית מהפועל אשקלון ויחתום בהפועל חיפה

11.1.2018 / 14:25

החלוץ הקרואטי יחתום בקבוצה של ניר קלינגר ויהיה הזר השישי והרכש השני של האדומים בחלון ההעברות. הבעלים יואב כץ לקראת באר שבע: "הם לא מפסידים בטרנר? תמיד יש פעם ראשונה"

יוסי ציפקיס

אחרי ההפסד שהוריד אותה למקום השלישי, הפועל חיפה עומדת לפני המשחק המסקרן של המחזור הקרוב – מפגש מול הפועל באר שבע בטרנר. עסקת העברתו של החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' תיחתם בקרוב. זאת לאחר שהקרואטי שוחרר היום רשמית משורות הפועל אשקלון.

בהודעה רשמית של הפועל אשקלון נאמר: "הנהלת הפועל אשקלון ישבה לפני דקות אחדות עם חלוץ הקבוצה יוסיפ איבנצ'יץ' והצדדים סיכמו על שחרורו של השחקן משורות הקבוצה. הנהלת הפועל אשקלון מודה לשחקן על תרומתו למועדון הכדורגל של הפועל אשקלון ומאחלת לו המשך דרך צלחה". איבנצ'יץ' צפוי להיות הזר השישי של הפועל חיפה והרכש השני בחולון העברות אחרי צירופו של ריסטו מיטרבסקי.

המאמן ניר קלינגר לא הגיע לשני האימונים האחרונים משום שהוא חולה בשפעת, ומי שמחליף אותו בינתיים הוא כמובן עוזרו, מאיר בן מרגי. האחרון הגיע הבוקר למסיבת העיתונאים השבועית יחד עם הבעלים יואב כץ והבלם ניסו קפילוטו.

"נגד בית"ר שיחקנו טוב והפסדנו, אני מקווה שנגד באר שבע נשחק טוב וננצח ונחזור למקום הראשון", פתח כץ את מסיבת העיתונאים. "אנחנו בצמרת הגבוהה אחרי המחזור ה-17, התחלנו את השבוע ברגל שמאל ואני מקווה שנסיים את המחזור הקרוב ברגל ימין. אומרים שאי אפשר לנצח בטרנר? תמיד יש פעם ראשונה". הבעלים התייחס גם לנושא החיזוק ולידיעה לפיה יוסיף איבנצ'יץ' צפוי לסגור בקבוצה בתחילת השבוע: "חיזקנו את הקבוצה בהגנה, ננסה לחזק אותה בהתקפה. אנחנו מדברים עם מספר שחקנים, אנחנו מקווים שזה ייסגר. יוסיפ איבנצ'יץ' מועמד, הוא אחת האופציות שלנו".

שחקן הפועל אשקלון יוסיפ איבנצ'יץ'. ברני ארדוב
העיסקה תיסגר בקרוב. יוסיפ איבנצ'יץ/ברני ארדוב

בן מרגי אמר לקראת המשחק: "באר שבע קבוצה חזקה ומאומנת, הרבה שחקנים טובים בהגנה ובהתקפה. נצטרך לבוא למשחק מרוכזים ומפוקסים. כשאתה טועה נגד באר שבע אתה משלם ישר. ניר יחזור אלינו בסוף השבוע אחרי שיבריא, ונגביר את ההכנות. נראה כאילו כולם חיכו להפסד נגד בית"ר. היה פנצ'ר. נגד קבוצות מהרמה הזאת אסור לך לטעות. אתה טועה ומשלם, זה מה שקרה במשחק הזה. נעביר מסר לשחקנים שאסור שזה יקרה נגד באר שבע. אסור שניפול בדברים הקטנים. היה לנו משחק טוב, הגענו להרבה מצבים ולא הבקענו. אני מאמין שנפתיע את באר שבע וננצח".

"המאבק יהיה צמוד עד הסוף. קבוצות צמרת לא היו מאבדות נקודות מול הקטנות, העונה כן", המשיך עוזר המאמן. "פעם באר שבע לא הייתה מאבדת נקודות מול בני יהודה, העונה זה קורה. מי שתהיה מפוקסת, תיקח את האליפות".

ניסו קפילוטו הוסיף: "בית"ר הגיעה לשני מצבים טובים וכבשה פעמיים. הראנו עליונות 70 דקות מהמשחק. בית"ר במקום הראשון, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. נצטרך לעשות את העבודה בבאר שבע. עוד לא ראינו את המשחק שלה, אבל נראה אותו ונלמד אותה. ננסה לנצח שם".

עדכון ראשון: 10:33

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הקרדיט לג'ורדי, הלייזרים של בב"ז, הטריקים של רפואה - האזינו ל-"הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully