וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי על הארכת חוזהו: "העדפתי את נתניה על פני כמה מקומות"

11.1.2018 / 9:28

קפטן היהלומים הביע שביעות רצון מכך שימשיך במועדון לפחות עד סוף עונת 2018/19: "זה הבית". דראפיץ' שוב סיפק פנינים במסיבת עיתונאים: "שונא משחקי גביע באמצע השבוע. זה מטריף אותי"

אתר רשמי

בווידאו: ביצועיו של ג'ייק רוזנסקי במכללת מרילנד

מכבי נתניה עשתה סוף לשמועות על עזיבה אפשרית של ערן לוי, כשהודיעה היום (חמישי) כי מימשה את אופציית הארכת של הקפטן האהוב, אשר ימשיך במועדון לפחות עד סיום עונת 2018/2019. "אני שמח להישאר במקום שהוא לא סתם מועדון אלא בית אמיתי", אמר לוי, אחד הגורמים הבולטים בפתיחת העונה הטובה של העולה החדשה. "אני רוצה להודות לצוות המקצועי, להנהלה ולקהל הענק של המועדון על האמון. מקווה להמשיך לעשות את הטוב ביותר על המגרש ומחוצה לו".

בהמשך התייחס לוי להארכת חוזהו גם במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה לקראת המשחק הביתי בשבת (18:15) נגד מ.ס. אשדוד. לדברי לוי: "זה היה משהו מובן מאליו שאני רוצה והאמת שגם המועדון. היו כמה דברים קטנים שהיה צריך לסגור. העדפתי את מכבי נתניה לא על מקום אחד או שניים. זה מועדון שנותן לי כל הזמן להוכיח את מה אני צריך להישאר במגרש. אני שמח להישאר. היה משא ומתן לגיטימי. לא תמיד הצדדים מסכימים וזה גם בסדר. אבל הכול נעשה בצורה הכי נעים שיש. אני מאוד מאושר ושמח. אתחיל פה בעזרת השם את השנה השישית. היה חשוב לי לדעת את הדעה של סלובו ושי. אז מאוד החמיא לי את מה ששמעתי. מכבי נתניה זה הבית באמת. פה אני רוצה לסיים".

המאמן סלובודן דראפיץ' החמיא ללוי ואמר: "אני רוצה לברך את ערן שנשאר אצלנו. להיות שש שנים במועדון זה מראה על גדולה של בן אדם. לא קל להישאר שש שנים באותו מועדון עם כל זה שרצו אותו".

עוד בנושא:

עימות בין ערן לוי וז'אן סילבן באבין, דראפיץ': "נצטרך לחזור לתקופה הטובה"
ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את מכבי נתניה

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
לא הולך לשום מקום. ערן לוי/יוסי ציפקיס

במקביל המשיך דראפיץ' לספק פנינים במסיבות עיתונאים. בהתייחס לשבוע העמוס שעבר על הקבוצה אמר המאמן: "אני שונא גביע באמצע שבוע. זה מוציא אותי מדעתי. לשחק שלושה משחקים בשבוע זה קשה. תראה מה קרה לנו. אביב אברהם קיבל צהובים. ברנקו ורגוץ' נפצע. ואז אתה מגיע למכבי תל אביב ומשחק בעשרה שחקנים ומאבד כוחות. אז מגיע עוד משחק ואתה לא במצב הכי אופטימלי. עכשיו יש לנו את אשדוד וזה משחק מאוד חשוב עבורנו. מקווה שנצא מחוזקים מהמשחק מול מכבי תל אביב ונשחק טוב נגד אשדוד".

המאמן התייחס בנימה אופטימית למצבו הכללי של המועדון ואמר: "במחנה אימונים בקיץ צחקנו שאין לנו שחקנים ואין לנו בלמים והיה בעל בית חדש. התחלנו מהטיטולים אפשר להגיד. גם לפני שנה וחצי לא היה פה שום דבר. היום יש מחלקת נוער עם שחקנים פנטסטיים ובוגרים של מכבי נתניה רצים עם ממוצע של שבע אלף איש. זה ניצחון שלנו. המיקום זה לא משהו שאנחנו צריכים לחשוב על זה. עם זאת אנחנו מאוד רוצים להיות בפלייאוף העליון ולשחק נגד הקבוצות הכי טובות בליגה".

מאמן מכבי נתניה, סלובודן דראפיץ'. אדריאן הרבשטיין
"לפני שנה וחצי לא היה פה כלום". דראפיץ'/אדריאן הרבשטיין

במקביל נתניה הודיעה הבוקר על החתמתו של היהודי-אמריקאי ג'ייק רוזנסקי. האמריקאי בן ה-21, המשחק בעמדות הקשר והקיצוני, חתם עד תום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. רוזנסקי, בוגר מכללת מרילנד, נמנה בעבר על סגל נבחרת ארצות הברית עד גיל 20, ושיחק גם במכללת וירג'יניה.

בנוגע לרוזנסקי אמר דראפיץ': "אנחנו לא רוצים לקחת שחקנים מושאלים אז אנחנו מסתכלים מעבר לים. אני ושי ראינו אותו והתרשמו ממנו. תלוי בו איך הוא ישתלב. הוא צעיר בן 21, צריך להתחזק. נראה איך זה יתפתח".

עדיין לא ברור האם לאנדרו ריביירו הברזילאי יישאר בקבוצה או שמא הנתנייתים ינסו לצרף זר אחר במקומו.

עדכון ראשון: 8:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully