וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מעמיק את קשריו העסקיים בגוואנגז'ו: "כבוד להיחשב לשגריר"

11.1.2018 / 20:30

הישראלי ערך אימון ראשון עם גוואנגז'ו R&F, ובמקביל למגעים בנוגע לפתיחת החוזה ושדרוגו, הוא נפגש גם עם קברניטי העיר. זהבי: "אני מאושר כאן, אבל בעולם הכדורגל אי אפשר לדעת מה יקרה"

עריכה: נועה לוי

ערן זהבי ערך היום (חמישי) את האימון הראשון שלו בגוואנגז'ו R&F מאז נחת חזרה בסין ביום שלישי בבוקר. במקביל למגעים שנמשכו היום מול ראשי קבוצתו על חוזה חדש, נודע שזהבי החל גם להעמיק את קשריו העסקיים בעיר. אתמול נפגש זהבי עם ראשי העיר גוואנגז'ו על מנת לחזק את קשריו העסקיים בעיר ובמקביל גם בישראל. כמו כן הושמו בפגישה יסודות לפיתוח עסקי בין העיר גוואנגז'ו עצמה לבין ישראל. לפגישה הגיע זהבי בלווית סוכנו רונן קצב ועוזרו העסקי החדש זיו סולומוביץ'.

בסביבתו של זהבי הדגישו היום כי העובדה שהוא מעמיק את קשריו העסקיים בגוואנגז'ו אינה יכולה להצביע עדיין על כך שהוא ימשיך בוודאות לשחק בקבוצה. בכל מקרה, יש לציין כי לזהבי חוזה לעונה הבאה והוא שחקנה של גוואנגז'ו R&F גם אם הוא לא יזכה לשדרוג שהוא מצפה לו.

לגוואנגז'ו דיילי אמר זהבי אחרי הפגישות: "זה כבוד גדול עבורי להיחשב לשגריר ולקדם את הקשרים בין סין לישראל גם מחוץ למגרש. המטרה שלי היא לתווך ולשפר את הקשר בין המדינות. אני שמח לחזור לגוואנגז'ו, עכשיו תראו אותי משתתף במחנה האימונים. אני מאושר כאן, אני נהנה מהחיים בגוואנגז'ו, אבל בעולם הכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה. נכון לרגע זה, אני שחקן של R&F ואמשיך לעבוד קשה ולהתאמן".

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F עם רונן קצב, זיו סולומוביץ'. באדיבות המצולמים
ערן זהבי ונציגיו בפגישה/באדיבות המצולמים

מבחינת שני הצדדים יש כוונה לפתוח את חוזהו של השחקן, אשר חתום כאמור לעוד עונה במועדון. זהבי מעוניין בשדרוג שכרו, שעומד על 7.5 מיליון דולר לעונה לא כולל בונוסים. גם בגוואנגז'ו מבינים שצריך לשדרג את שכרו של הישראלי, לאור יכולתו בעונה החולפת והעובדה שסיים כמלך השערים, והשאלה היא האם שני הצדדים יגיעו לעמק השווה. זהבי רוצה חוזה חדש לשלוש שנים בשכר של 15 מיליון דולר לעונה בעוד שבגוואנגז'ו מכוונים לסכום שדרוג נמוך יותר, אך מודעים, בו בזמן, לכך שהם צריכים לעשות צעד משמעותי מבחינתם כדי להשאיר את כוכבם.

מי שמחכה להזדמנות להיכנס לתמונה היא טיאנג'ין קוואנג'יאן אותה מאמן פאולו סוזה. הפורטוגלי רוצה את זהבי, אותו אימן בהצלחה רבה במכבי תל אביב, וכבר העביר לו את המסר כמה פעמים. זהבי יוכל להרוויח אצל סוזה יותר מהחוזה הנוכחי שלו, אבל כדי שהוא יידע עד כמה, יצטרך לשמוע קודם כל עד כמה גוואנגז'ו מוכנה ללכת לקראתו. יש לזכור כי טיאנג'ין תצטרך גם לשלם לגוואנגז'ו סכום לא מבוטל עבור העברה עתידית, כאשר ההערכות מדברות על 25 מיליון דולר לכל הפחות - סכום שעשוי להגיע ל-50 מיליון דולר בשל המיסים הנלווים.

(עדכון ראשון: 7:31)

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הקרדיט לג'ורדי, הלייזרים של בב"ז, הטריקים של רפואה - האזינו ל-"הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully