וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד האתלטיקה: "הסוכנות מיהרה "לרוץ" לתקשורת בהאשמות סרק, שהתבררו כלא נכונות"

10.1.2018 / 11:21

אחרי שהסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט טענה כי איגוד האתלטיקה לא אפשרה לבצע בדיקות במרתון טבריה, האיגוד מגיב: "אחרי שהעמדנו את הסוכנות על טעותה היא ביטלה את הזימון. נשמור על ניקיון הענף"

צילום: חדשות בזמן, עריכה: שניר דבוש

איגוד האתלטיקה פרסם הבוקר (רביעי) תגובה לאירועים שליוו את מרתון טבריה. כזכור, אחרי המרתון שנערך ביום ראשון שלח תובע הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט מכתב חריף לאיגוד האתלטיקה, בו האשים את האיגוד שלא איפשר לבצע בדיקות סמים במירוץ. "לא טרחתם לזמן בודקים כנדרש על פי התקנון הלאומי", נכתב בין השאר, "מר לברן (מנכ"ל האיגוד) דחה את בקשת נציג הסוכנות לקבל התשתית הנחוצה לביצוע בדיקות, קרי חדר במלון וחדר בדיקה ואף הוסיף, כי מבחינתו שלא יעשו בדיקות כלל. קשה להשתחרר מתחושת הזלזול, ההפרעה והביזוי העולים מההתנהגות הזו".

היום איגוד האתלטיקה הגיב להאשמות, והכחיש אותן בתוקף. בין היתר נכתב: "ביום ראשון האחרון מיהרו אנשי המועצה למניעת סימום בספורט להוציא מכתב לתקשורת, בו הטילו דופי ופרסמו האשמות חסרות שחר על איגוד האתלטיקה ומנהליו בהתנהלות שלא תואמת את רוח ההגינות בספורט.

"איגוד האתלטיקה מבקש להבהיר כי כל ההאשמות שהוטחו בו ובמנהליו בקשר לאי שיתוף פעולה, לכאורה, עם הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט – הן האשמות סרק.
כפי שנמסר גם לסוכנות הלאומית למניעת סימום, האיגוד חרט על דגלו קיומו של 'ספורט נקי', וזאת, לא רק כסיסמה. לראיה, האיגוד עומד על כך שטרם הכרזתו של כל שיא ישראלי, בכל אחד ממקצועות האתלטיקה, תבוצע בדיקה על-ידי הסוכנות. זאת, באופן יזום, תוך שהאיגוד הוא שפונה לסוכנות, מבלי שמוטלת עליו חובה לעשות כן, והכול לאור מחויבותו, כאמור, לשמור על ניקיון הענף.

"לא בכדי, לאחר שהאיגוד העמיד את הסוכנות על טעותה, ואת הדברים על דיוקם, הסוכנות ביטלה את זימון האיגוד לשימוע. איגוד האתלטיקה מצר על כך שהסוכנות מיהרה "לרוץ" לתקשורת בהאשמות סרק, אשר התבררו כלא נכונות.
האיגוד שיתף וימשיך לשתף פעולה עם כל הליך שיסייע לשמירה על ניקיון הענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully