וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע הובך על ידי המדורג 395 בעולם בצ'לנג'ר קנברה

הישראלי (78 בעולם) שמתכונן לאליפות אוסטרליה הפסיד 7:6, 6:1 להוגו גרנייה בן ה-21 בסיבוב הראשון של הטורניר בו היה מדורג ראשון. עידן לשם הודח בסיבוב הראשון של מוקדמות אליפות אוסטרליה

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
פתיחת עונה מאכזבת. דודי סלע/GettyImages

דודי סלע ספג הלילה (בין שלישי לרביעי) הפסד מדאיג בצ'לנג'ר קנברה (סך פרסים של 75 אלף דולר), כשהובס 7:6, 6:1 על ידי הוגו גרנייה בסיבוב הראשון. הטניסאי הישראלי המדורג 78 בעולם פתח כזכור את העונה שלו עם הפסד לפרננדו ורדסקו בסיבוב הראשון של טורניר דוחא, ומשם המשיך לצ'לנג'ר הנערך באוסטרליה, שם דורג ראשון בטורניר וקיווה לצבור כמה ניצחונות שיכניסו אותו לתנופה לקראת אליפות אוסטרליה שתיפתח בשבוע הבא, אבל מצא את עצמו בחוץ כבר בשלב מוקדם.

סלע, שמשחקו מול הצרפתי המדורג 395 בעולם נדחה מאתמול בשל תנאי מזג האוויר, נכנע 8:6 בשובר השוויון של המערכה הראשונה שארכה 56 דקות, והתפרק במערכה השנייה עם תבוסה 6:1 בתוך 26 דקות בלבד מול היריב האלמוני בן ה-21, שניצח לבסוף בתוך שעה ו-20 דקות.

עידן לשם, המדורג 281 בעולם, כבר הגיע למלבורן ונטל חלק במוקדמות אליפות אוסטרליה, שם הודח בסיבוב הראשון עם הפסד 7:6 (4), 6:4 לצרפתי גלב סקארוב (156 בעולם) בתוך שעה ו-41 דקות.

עוד בנושא

דודי סלע פתח את העונה עם הפסד לפרננדו ורדסקו בטורניר דוחא
סרינה וויליאמס לא תשתתף באליפות אוסטרליה
גם אנדי מארי הפצוע ייעדר מהגרנד סלאם הראשון של השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully