וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: אתלטיקו מדריד טיילה לרבע הגמר, גם ולנסיה

פריירה קראסקו (57), גמיירו (74) ושחקן הרכש ויטולו (81) כבשו, סידרו לקולצ'ונרוס 0:3 מול ליידה והשלימו 0:7 בסיכום שני המפגשים. העטלפים הביסו 0:4 את לאס פלמאס, שלושער לוייטו

ויטולו שחקן אתלטיקו מדריד. GettyImages
שער הבכורה בקבוצתו החדשה. ויטולו/GettyImages

אתלטיקו מדריד הבטיחה מעשית את הכרטיס לרבע גמר גביע המלך כבר בשבוע שעבר כשטיילה ל-0:4 מול ליידה מהליגה השלישית. הערב (שלישי) קיימו השתיים את משחק הגומלין, שהיה כמובן לפרוטוקול בלבד כיוון שאף לא האמין שקיים איזשהו סיכוי שליידה תנצח 0:5 את סגנית המוליכה בלה ליגה ועוד במדריד. הקולצ'ונרוס לא ריחמו על היריבה הנחותה וניצחו 0:3.

השער הראשון הגיע בדקה ה-57. דייגו קוסטה, שהורחק במשחק הליגה האחרון ולכן לא יוכל לשחק בסוף השבוע הקרוב ופתח בהרכב במשחק חסר חשיבות, בישל עם מסירת רוחב, יאניק פריירה קראסקו המשיך פנימה וקבע 0:1. בדקה ה-74 כבשה אתלטי את השני. אנחל קוראה פרץ משמאל ויישר למרכז יפה, לקווין גמיירו נותר רק לדחוק מקרוב פנימה את ה-0:2. ויטולו, שהגיע רק בחלון ההעברות הנוכחי אחרי שנרכש בקיץ, כבש את שער הבכורה שלו בקבוצתו החדשה בדקה ה-81 אחרי בישול של פרננדו טורס וזה 0:3.

במפגש נוסף ולנסיה טיילה גם כן לשלב הבא אחרי 0:4 ביתי על לאס פלמאס שקבע 1:5 לעטלפים בסיכום שני המשחקים. החוגג הראשי היה הרכש הטרי מאתלטיקו מדריד לוסיאנו וייטו, שחגג עם שלושער (30, 47, 66). ניקולה מקסימוביץ' הוסיף (54) ונתן את האות לחגיגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully