וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אני מאוכזב", יוסי אבוקסיס: "היינו שווים ניצחון"

9.1.2018 / 22:06

מאמן הפועל באר שבע היה ממש לא מרוצה אחרי ה-0:0 הביתי מול בני יהודה: "לא הצלחנו לייצר יותר מדי מצבים". מאמן הזהובים: "לקחנו נקודה חשובה במגרש הכי קשה בארץ מול קבוצה מצוינת"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע לא הצליחה לנצח הערב (שלישי) את בני יהודה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל. האלופה לא כבשה וסיימה ב-0:0 ביתי מול הזהובים ולמרות זאת עלתה בחזרה אל המקום הראשון עם 37 נקודות, רק אחת יותר מבית"ר ירושלים השנייה.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע ובני יהודה נפרדו ב-0:0

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר: "אני מאוכזב, לא הצלחנו לייצר יותר מדי מצבים. התוצאה מאכזבת. ניסינו הכל, לא הלך ואנחנו מסתכלים קדימה. הלכנו על כל הקופה, לא הצלחנו לייצר יותר מדי בחלק ההתקפי ונצטרך ללמוד איך לעשות את זה בעתיד. אנחנו מסתכלים על עצמנו ויודעים שהדברים תלויים בנו. יש הרבה קבוצות טובות בליגה ונצטרך להרים את עצמנו כדי להיות הכי טובים. לפעמים הולך יותר ולפעמים פחות ואנחנו נשתדל לשפר את עצמנו. אנחנו עושים הכל ואני מאמין שזה יקרה. ינואר זאת לא מילת קסם. אם נעשה חיזוק או שניים זה בסדר גמור, אבל אנחנו לא צריכים לבנות על זה. אנחנו צריכים לבנות על מה שקיים ומה שקיים מספיק טוב".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר: "לקחנו נקודה חשובה במגרש הכי קשה בארץ. יש קצת אכזבה, כי היינו שווים ניצחון. עשינו משחק יוצא מן הכלל. סגרנו את באר שבע שהיא קבוצה מצוינת, יצאנו יפה אבל לא היינו מדויקים במסירה האחרונה. מצד אחד מרוצה מאוד מהנקודה אבל מצד שני יש קצת אכזבה בגלל המצבים הטובים. אני לא כועס על ולסקיס על שלא מסר לבוזגלו. אני גאה בשחקנים. אנחנו צריכים לנצל את המצבים בצורה טובה יותר ואני מקווה שנשפר את זה. הוספנו עוד נקודה, נמשיך. מבחינתי המשחק הבא נגד הפועל עכו הוא משחק העונה שלנו. חיזוק בינואר? אני לא מאמין גדול במהפכות בינואר, אין יותר מדי מציאות. אני מתעסק בשחקנים שנמצאים אצלי ומנסה לשפר אותם. אם נמצא שחקן בחלק ההתקפי שיכול לשפר אותנו, נבדוק את זה".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
ברק בכר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully