וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: נהריה מחפשת הפתעה בירושלים

9.1.2018 / 18:08

אחרי שאיום השביתה אוסר, ושלושה ימים אחרי המועד המקורי, תארח הקבוצה של מודי מאור, נטולת קינזי, את הסגולים של אלפסי (21:00, ספורט 5). שולדבראנד: "לפני הכל, צריכים לשחק ביחד"

one

משחקי המחזור ה-12 בליגת העל ינעלו מחר (רביעי) בהתמודדות בה תארח הפועל ירושלים את עירוני נהריה (21:00, שידור ישיר בספורט 5). המשחק היה אמור להערך במקור ביום ראשון, אך בשל איום השביתה של עובדי עיריית ירושלים הוחלט לא לקחת סיכון ולדחות את המשחק ליום רביעי. בסיבוב הראשון גברה הפועל ירושלים על נהריה בחוץ 68:76 והוסיפה לאחרונה גם ניצחון נוסף על הסגולים בשמינית גמר גביע המדינה 74:90.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק בכושר טוב אחרי העלייה לחצי גמר גביע המדינה והניצחון על מכבי חיפה בליגה. מלבד מפעל הגביע יתרכזו בירושלים רק במשחקי הליגה, ובהעדר אפשרות לשינויים בסגל, יתמרן המאמן מודי מאור בין שישה זרים, כשבכל משחק רק חמישה יוכלו להתלבש. נגד נהריה שוב לא ישחק טרנס קינזי, ואילו אלן אומיץ' ורונלד רוברטס ימלאו את עמדות הפנים. ריצ'רד האוול, שעבר ניתוח לתיקון קרע במיניסקוס, ימשיך להעדר.

עוד בנושא:

המשחק בין הפועל ירושלים לעירוני נהריה נדחה ליום רביעי
ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת 63:82
אשדוד הפתיעה 64:81 את גלבוע/גליל, ראשון לציון ניצחה 73:87 את מכבי חיפה

יהונתן שולדבראנד שחקן עירוני נהריה (שמאל) מול קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
דורש ריכוז. יהונתן שולדבראנד/ברני ארדוב

חודש וחמישה ימים עברו מאז רשמה עירוני נהריה את ניצחונה האחרון, ומאז רשמו השחקנים של אריק אלפסי ארבעה הפסדים בכל המסגרות ויודעים שהפסד נוסף והם באופן רשמי מצטרפים לחבורת התחתית. הסגולים, שפתחו את העונה נהדר, נמצאים בפתחו של רצף משחקים לא פשוט, ואם לא ידעו להשיג ניצחונות במקומות מפתיעים, לא יוכלו לשחזר את השנתיים הטובות שעברו על המועדון. "אנחנו צריכים להגיע מרוכזים, זה יהיה משחק מאוד קשה. לפני הכל, אנחנו צריכים לשחק ביחד ולהקריב אחד בשביל השני, לא רק נגד ירושלים שהיא אגוז מאוד קשה, אלא בכל משחק", אמר יהונתן שולדבראנד לקראת ההתמודודת בה תנסה נהריה לנצח בפעם השנייה בלבד בבירה בליגה הסדירה.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את הפועל אילת 63:82

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully