וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "לא אשכח לעולם את מה שז'וזה מוריניו אמר עליי"

מאמן צ'לסי נשאל האם הוא מתחרט על הסכסוך עם מאמן יונייטד: "אני נראה כמו אדם עם חרטות? אין לי שום חרטה". ונגר הגיב לשמועות לגבי אלכסיס לקראת חצי גמר גביע הליגה (ד', 22:00, ספ' 1)

רויטרס

המשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה בין צ'לסי לארסנל ייערך מחר (רביעי, 22:00, ספורט 1). הבלוז, שסיימו ב-0:0 מול נוריץ' בגביע בסוף השבוע, ינסו להשיג ניצחון מול התותחנים כדי להשיג מקדמה לקראת הגומלין. ארסנל, שהודחה מהגביע על ידי נוטינגהאם פורסט עם הפסד 4:2 מביך במיוחד, תנסה להתאושש.

עוד בנושא:
הכול על הסכסוך בין קונטה למוריניו

לקראת המשחק, המשיך אנטוניו קונטה להתייחס לסכסוך בינו לבין ז'וזה מוריניו ואמר: "אני נראה כמו בנאדם עם חרטות? לא נראה לי. אני חושב ששנינו אמרנו דברים ונראה מה יקרה בעתיד. הוא אמר מילים רציניות, הוא השתמש במילים רציניות ואני לא אשכח לו את זה. זו לא בעיה של המועדון, זו בעיה ביני לבינו ועכשיו אני עוצר. עצרו". על המשחק עצמו אמר המאמן האיטלקי: "מחר זה מוקדם מדי בשביל רוס בארקלי לשחק, אבל אנחנו מרוצים מהמצב הפיזי שלו והוא כבר התחיל להתאמן איתנו ולהבין את הכדורגל שלנו. אני חושב. אני חיובי מאוד לגביו כי הוא בחור טוב, הוא הראה רצון גדול לעבוד ותשוקה משמעותית".

בארסנל, אלכס איוובי צפוי לספוג קנס בשל העובדה שיצא לבלות פחות מ-48 שעות לפני משחק הגביע מול נוטינגהאם פורסט. ארסן ונגר נשאל האם ארסנל קיבלה הצעה לגבי אלכסיס סאנצ'ס ואמר: "לא, לא קיבלנו שום פנייה. אני לא מצפה לכלום, אני מרוכז במשחק מחר. כשיש פניות, אתה מגיב אליהן וכרגע די שקט. אין לי מה להוסיף".

מוריניו נגד קונטה. עיבוד תמונה
מוריניו נגד קונטה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully