וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמארי ביקש לעזוב. מכבי חיפה: וותר על כל החוזה

9.1.2018 / 7:32

הסאגה נמשכת: החלוץ הביע את עמדתו בשיחה עם המועדון, שם הבהירו שלא ישתתפו בחוזה. מכבי פתח תקוה מוכנה לממן רק מחצית משכרו. מאבוקה ימשיך לשבת על הספסל? "מאיר נראה טוב יותר באימונים". רוב מאס לקראת רעננה: "אם נמשיך כך, התוצאות יגיעו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עומר דמארי ביקש לעזוב באופן רשמי את מכבי חיפה. החלוץ הבהיר לראשי המועדון כי הוא מחזיק בהצעה אחרת, אך שם הבהירו לו כי עליו לוותר על כל החוזה בתמורה. "המצב עם עומר לא פשוט", סיפר אתמול מקורב לעסקה. "מצד אחד הוא מוכן לעבור לפתח תקוה, רוצה לשחק עד תום העונה, מצד שני הוא צריך לוותר על מחצית משכרו. זה לא מצב אידיאלי לשחקן". בפתח תקוה הבהירו לדמארי כי יסכימו לקלוט אותו בכל זמן שישוחרר, גם אם יוחתם קודם חלוץ זר.

הקבוצה ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מחר מול הפועל רעננה. רוב מאס מאמן הקבוצה אמר: "עברנו משחק מאוד קשה בגביע אבל אנחנו יודעים שיש לנו משימה חדשה וחשובה. אנחנו עובדים קשה באימונים כדי להשתפר ולהכיר אחד את השני. שחקנים חוזרים מהפציעות ואני שמח לראות שוב את שלומי באימונים. אם נמשיך לעבוד ככה ולשחק עם האנרגיה הזו גם התוצאות יגיעו. אני חושב שהרבה יותר קל להתאושש אחרי ניצחונות. היינו צריכים את המשחק מול הפועל תל אביב. לא שיחקנו טוב, אבל ראו את החוזק המנטאלי של הקבוצה".

על שחקני הבית שמקבלים במה: "יש לנו אקדמיה טובה ומחלקת נוער טובה אז למה לא להשתמש בהם? זנטי, עוואד, יונתן לוי, כולם שחקנים תוצרת בית ואני מרוצה מהם. הגיל לא משנה, מה שחשוב זו האיכות, האנרגיה והתשוקה שלהם".

ניקיטה רוקאביציה: "בכדורגל כל משחק הוא חשוב, במיוחד אחרי מה שעברנו. אם נמשיך לעבוד קשה ולהאמין בעצמנו אני בטוח שדברים יהיו שונים. אני תמיד בטוח בעצמי גם כשדברים לא הולכים.

עוד בנושא

כשמכבי חיפה הופכת לסינדרלה: סיכום סיבוב ח' בגביע
במכבי חיפה חגגו את ההעפלה לשמינית הגמר הגביע

עומר דמארי, מכבי חיפה, מול אברהם פאס, בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"המצב עם עומר לא פשוט". דמארי/אדריאן הרבשטיין

אתמול, אחרי תקופה ארוכה, נרשמה באימון אווירה מחויכת. "לא זוכרים מתי בפעם האחרונה זה קרה. גם בתחילת העונה ניצחנו, אבל זה לא אותו דבר. הגענו אחרי אחת מתקופות השפל של המועדון בשנים האחרונות, הכל כאילו התפרק בסיום. גם אם זה ניצחון על קבוצה מהלאומית. בניגוד לפעם הקודמת, סטפנוס אתנסיאדיס הסכים לגשת לנקודה הלבנה. במשחק מול הפועל עכו בגביע הטוטו, קלאוס התבקש לבעוט את אחד מארבעת הפנדלים הראשונים, אך טען בנוכחות שאר השחקנים כי הוא מרגיש "כבדות" מסוימת ומעדיף להימנע מבעיטה מהנקודה הלבנה. לוזון העביר אותו להיות הבועט השישי ולכן היווני כלל לא בעט. "הבעיטות שלו ושל קאיו לא היו מושלמות, אבל הכל הלך לטובתנו", אמרו שחקנים אתמול. במועדון מצפים לשיפור מארנסט מאבוקה, אחרת רז מאיר ימשיך לקבל קרדיט. "רז נראה טוב יותר באימונים כרגע ולכן הוחלט לשנות", אמרו.

ההפסד של מ.ס אשדוד אמש עשוי להרחיק את הקבוצה צעד נוסף מהקו האדום אם תנצח מחר את רעננה. ניצחון אף יקרב את הקבוצה למרחק של שבע נקודות מהפלייאוף העליון. "הניצחון על הפועל הוסיף קצת ביטחון. העונה הזאת היא כישלון בכל מקרה, אולי אם נציג כדורגל יפה הקהל יסלח לנו", אמר אחד השחקנים אתמול. שלומי אזולאי שהיה בין נקודות האור הבודדות בקבוצה ימשיך לקבל קרדיט אך לא ישחק 90 דקות, משום שהוא לא נמצא בכושר משחק מלא. מוחמד אלאך כבר הורה לא לבצע מהפכות הרכב כך שרוב ההרכב ימשיך לפתוח גם הפעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
seperator

משטרת מחוז השרון הודיעה היום ש-10 אוהדים של מכבי חיפה הורחקו מהמגרשים בעקבות הקטטה שפרצה בין מחנות האוהדים של הקבוצה במשחק הגביע נגד הפועל תל אביב ביום ראשון. תשעה אוהדים הורחקו לתקופות של 30-60 יום ואוהד אחד הורחק עד סיום העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully