וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסה רודריגס: "מכבי תל אביב היא כמו ריאל מדריד, הלחץ עצום"

הקשר התראיין ל'מארקה', שפע מחמאות לקרויף ("לא נלחץ אף פעם"), פרגן לכדורגל הישראלי ("יש איכות") ודיבר על הדת: "הקרבה לירושלים עושה לי טוב". הקבוצה תלבש הערב חולצות רטרו

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

חוסה רודריגס, הקשר שהצטרף בקיץ האחרון למכבי תל אביב עדיין לא הצליח להשאיר חותם מהותי על הקבוצה, אבל בריאיון שהעניק ל"מארקה" בספרד הוא שופע מחמאות למועדון ולמאמנו ג'ורדי קרויף. על נסיבות הגעתו לצהובים אמר הספרדי בן ה-23: "כשהציעו לי את ההזדמנות לבוא לפה (ישראל) לא חשבתי פעמיים. הסבירו לי על הפרויקט שנבנה כאן וזה נראה לי אטרקטיבי. היה לי מזל שהמאמן שלי ג'ורדי קרויף דיבר איתי ונתן לי את כל הפרטים".

על הסגנון של קרויף אמר רודריגס: "הוא אדם מאוד רגוע שלא נלחץ אף פעם. אני שמח שהוא הציב אותי כקשר אחורי. אני חושב שזו העמדה הכי טובה עבורי. הגעתי לפה במטרה לקבל דקות משחק ואני מקבל אותן למרות שעברתי פציעה".

את מעמדה של מכבי תל אביב בכדורגל הישראלי משווה רודריגס למעמדה של ריאל מדריד בספרד. לדבריו: "ההשפעה של הקבוצה הזאת על המדינה היא עצומה. יש כאן לחץ עצום בגלל שזה מועדון גדול. האוהדים כל הזמן דורשים ממך ללחוץ. אי אפשר להירגע כאן".

עוד בנושא:
מכבי תל אביב מחכה למכבי נתניה (21:00, ספורט 5)
בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל חיפה ועלתה לפסגה
בני בן זקן: "זה ניצחון קשה מול קבוצה טובה ולכן מרגיש קצת מעבר"
הפועל באר שבע - בני יהודה: וואקמה עשוי לחזור, גורדנה בהרכב האורחת

חוסה רודריגס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"צריך 40 משחקים בעונה". רודריגס/ברני ארדוב

על רמת הכדורגל בליגת העל אמר הספרדי: "אפשר לטעון שהליגה כאן נחותה ביחס לספרד. אבל יש כאן המון אינטנסיביות ואיכות. הישראליות גם משחקים לא רע באירופה. אני זקוק ל-40 משחקים כדי לרענן את האיכויות שלי וכשבאתי לכאן ידעתי שאקבל את זה".

רודריגס סיפר גם כי הוא אדם דתי והעובדה שהוא נמצא קרוב לירושלים משפיעה עליו לטובה. הספרדי אמר בהקשר זה: "אני אדם דתי מאוד ולא מסתיר זאת. זה שירושלים מאוד קרובה לתל אביב עושה לי טוב. חשוב לי מאוד להיות קרוב לאלוהים אני מודה לו על כך הדברים הטובים שקרו לי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
seperator

שחקני מכבי תל אביב ילבשו הערב נגד מכבי נתניה (21:00, ספורט 5) חולצות משבצות בצבעי צהוב-כחול, תלבושת הרטרו של עונת 1995/96 שהסתיימה עם דאבל. באתר הרשמי של המועדון נכתב: "לרגע אחד, אולי שבריר של שנייה, כולנו נחווה את הצמרמורת הזו בגוף, ניזכר ברגעים של אותה עונה, ונעודד את הצהובים שלנו בדרך ליצירה של היסטוריה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully