וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "קיבלנו בלון חמצן". נמרוד לוי: "זה מתחיל להתחבר"

8.1.2018 / 22:39

בני הרצליה עלתה מהמקום האחרון אחרי שניצחה בנס ציונה, שתקווה לימים טובים יותר עם הרכש החדש קאליף וואייט. הכוכב הצעיר של אשדוד מאושר אחרי הניצחון הביתי על גלבוע/גליל

תקציר: עירוני נס ציונה - נס ציונה. מגד גוזני
כבר לא אחרון. אריק שיבק/מגד גוזני

אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים רשמה הערב (שני) בני הרצליה את ניצחון הליגה השלישי שלה העונה כשגברה על עירוני נס ציונה בחוץ 82:86 ועלתה אל מעל הקו האדום. הקבוצה של אריק שיבק קיבלה משחק פנטסטי משני הזרים המובילים שלה - טוריאן גרין שהמטיר 28 נקודות וג'ף אדריאן שקלע 23 נקודות והוסיף 12 ריבאונדים, ותרומה מפתיעה מהספסל מהמתאזרח סם סינגל שקלע 9 נקודות.

"אחרי חמישה הפסדים רצופים בליגה, ניצחון כזה משמעותי מאוד, משמעותי גם כניצחון, גם כניצחון כפול על נס ציונה, יכול להיות שזה בסוף יהיה משמעותי, מקווה שלא נגיע לשם ונתחיל לטפס", סיכם שיבק המרוצה, "בתור איש חיל הים אני אגיד משהו מטאפורי, אנחנו עדיין מתחת למים וקיבלנו בלון חמצן היום. היו דקות במשחק שמסירות פשוטות, פעולות פשוטות שגרמו לטעויות סתם. לא בגלל ההגנה שלהם איבדנו את רוב הכדורים. ניצחון זה עוד קומה בבניין הביטחון. גם סם סינגר וגם שון דאוסון עשו עבודה מדהימה על קוק וג'ונסון שהם שחקני התקפה טובים. זאת הקבוצה עד לסיום העונה, אני מתעסק בקבוצה הזאת, וגם השחקנים ששומעים וקוראים ויודעים הכל. זה טוב. זאת הקבוצה, יש שקט, רגיעה, מתאמנים ועם זה צריך ללכת למלחמה".

בצד המפסיד, ירדה נס ציונה למקום האחרון בטבלה, כשהכתומים נראים מתוסכלים מאוד בסיום: "מהרגע שהיינו ביתרון 9 לא הצלחנו לעשות כמה עצירות רצוף, והם חזרו מהר מדי וקל מדי", אמר נדב זילברשטיין המאוכזב, "בחצי השני רדפנו רוב הזמן, כל הזמן חסרים לנו דברים. היינו נמהרים מדי בהתקפות שלנו, נמהרים מדי הגנתית וזה עשה לנו המון בעיות. טוריאן גרין וג'ף אדריאן היו יותר מדי דומיננטים". על הגעתו של קאליף וואייט מחר לישראל למבחנים הוסיף המאמן: "המועדון וההשארות שלו בליגה יותר חשובים מהכל, יותר מכל פרסונל כזה או אחר. בהרבה משחקים היינו צמודים והיה חסר לנו גו טו גאיי, זה עלה לנו בשניים או שלושה משחקים. נראה מה המצב הבריאותי שלו ולא נמהר לרשום אותו, או דברים פזיזים. נבדוק אותו במהלך השבוע, לא יכול להתחייב שנגד גלבוע הוא יוכל לשחק, גם אם כן, ייקח לו זמן להגיע ליכולות שהוא יכול להביא. מה שהיה חסר לנו זה גו טו גאיי".

מכבי אשדוד, בראד גרינברג,. לירון מולדובן
תקופה מצוינת. שחקני אשדוד/לירון מולדובן

עוד קבוצת תחתית מאושרת היא מכבי אשדוד שחיברה ניצחון ליגה שני רצוף וניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות, כשהביסה בביתה 64:81 את גלבוע/גליל מהצמרת. בראד גרינברג קיבל 20 נקודות מנמרוד לוי הלוהט וקבוצתו פתחה פער משמעותי ברבע השני ולא שמטה אותו.

"ג'ראלד לי חזר וזה עוזר לנו, נמרוד לוי משחק מצוין וזה תורם והגארדים שלנו משחקים כדורסל מצוין", אמר גרינברג, "סק וקמרון מסרו היום 13 אסיסטים ואיבדו 3 כדורים. השחקנים מניעים את הכדור טוב, עוזרים אחד לשני, משחקים כדורסל טוב כללי, במיוחד בהגנה. ניסינו להיות יותר אגרסיביים במשחקים האחרונים, אנחנו מנסים לשמור הגנה יותר טובה בחסימות, יותר טובים בעזרות, השחקנים מחויבים לעזור לאחד לשני וזה חשוב".

נמרוד לוי שנמצא בכושר נהדר חייך בסיום ואמר: "אנחנו באים לשחק אגרסיבי ולשחק ביחד, לעשות מה שהמאמן אומר וזה מתחיל להתחבר. אני באמת חושב שאנחנו באים לתת פייט לכל קבוצה. אין משחקים קלים, זה היה משחק קשה היום ואני שמח שניצחנו. אני מרגיש טוב, מרגיש טוב עם המאמן ועם השחקנים, שמח שאני טוב".

בגלבוע, שם רצף הניצחונות הנפלא נעצר יקוו לימים טובים יותר: "לא חושב שבאנו בשאננות, גם אשדוד באו במומנטום", הגיב בסיום המאמן אריאל בית הלחמי, "נותן להם את כל הקרדיט הם שיחקו יוצא מן הכלל, אנחנו לא שיחקנו טוב היום, אחוזי קליעה מאוד נמוכים ובסך הכל הייתה קבוצה יותר טובה היום. אשדוד היו מאוד פיזיים ואגרסיביים, זה לא משהו שלא ידענו, הם הצליחו להשתלט על המשחק והקרדיט להם".

עוד באותו נושא

אשדוד הפתיעה 64:81 את גלבוע/גליל, ראשון לציון ניצחה 73:87 את מכבי חיפה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון דרו קרופורד. לירון מולדובן
הצטיין. דרו קרופורד/לירון מולדובן

חיוכים גם בעיר היין. מכבי ראשון לציון קיבלה את דרו קרופורד בחזרה ורשמה ניצחון 73:87 על מכבי חיפה. קרופורד הצטיין עם 19 נקודות, "ניצחון מאוד חשוב בשבילנו אחרי שבוע מתסכל שהיינו קרובים לשני ניצחונות בהרכב חסר ופספסנו את זה", אמר שמוליק ברנר המרוצה בסיום, "זה ניצחון מאוד חשוב בשביל המורל, אני רוצה להודות לאוהדים שלנו שבאו לאימון ביום שבת ודחפו את השחקנים למרות ההפסדים האחרונים, זה נתן הרבה ביטחון בחדר ההלבשה. שמרנו הרבה יותר טוב, זה עזר לנו לשלוט במשחק, בוודאי במחצית השנייה, לאט לאט אנחנו מקבלים את הפצועים, מקווה שאייל וניצן יחזרו בקרוב ונוכל להתקדם עם סגל מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully