וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הרצליה הפתיעה את אחי נצרת, 0:0 לקטמון בראשון לציון

יוסי שבחון המחליף (87) קבע 1:2 למדורגת לפני אחרונה ומנע מאחי נצרת עלייה למקום השני. הירושלמים עלו למקום השלישי בזכות התיקו, 1:1 בין חדרה לעפולה, בית"ר תל אביב רמלה טיילה

יוסי ציפקיס

בווידאו: ג'ובאני רוסו משחזר את השער המפורסם לרשת איציק קורנפיין ב-1999

אחרי חגיגת הגביע, הליגה הלאומית חזרה לפעילות עם פספוס הזדמנות מצד מכבי אחי נצרת, שהפסידה הערב (שלישי) 2:1 למכבי הרצליה הלפני אחרונה ולא הצליחה לעלות למקום השני. הפועל ראשון לציון והפועל קטמון חילקו נקודות, גם הפועל חדרה לא הצליחה לנצח ובית"ר תל אביב רמלה התקרבה עם ניצחון קל על עירוני נשר המפורקת.

מכבי הרצליה - מכבי אחי נצרת 1:2

בדיוק כמו במשחק הגביע נגד הפועל באר שבע, מכבי אחי נצרת הובילה ובסופו של דבר הפסידה בגלל שער שנכבש לקראת הסיום. רק שהפעם זה קרה לה מול המדורגת לפני אחרונה בלאומית, שניצחה אותה בבית לראשונה מאז אפריל 2012. חסן אבו זייד נצל חולמנות של בר מנקר כדי לכבוש בדקה ה-19, אבל אליאור משעלי השווה בנגיחה בחלוף תשע דקות. יוסי שבחון הוותיק, שנכנס כמחליף, עבר את השוער גד עמוס וכבש באלגנטיות בדקה ה-87.

הפועל ראשון לציון - הפועל קטמון 0:0

בעקבות ההפסד המפתיע של אחי נצרת, הפועל קטמון חלפה על פניה גם בעזרת תיקו, כשהיא נמנעה מהפסד בראשון לציון לראשונה אחרי חמישה משחקים, למרות חסרונם של שבעה שחקנים. המשחק היה עצבני ברובו, כשהפועל ראשון לציון המדורגת חמישית שלטה ולא השכילה למצוא את הרשת. שתי הקבוצות עם 28 נקודות, בדיוק כמו אחי נצרת המפרידה ביניהן.

שוער מכבי אחי נצרת גד עמוס. אדריאן הרבשטיין
ערב מאכזב מבחינת אחי נצרת. גד עמוס/אדריאן הרבשטיין

הפועל חדרה - הפועל עפולה 1:1

גם בעיצומה של תקופה נהדרת, משחקי "הבית" של הפועל חדרה ממשיכים להוות בעיה. העולה הובילה בעפולה החל מהדקה הרביעית הודות להקפצה של גיא כהן מצד ימין, אבל ערן אזרד כבש בחצי יעף מ-18 מטרים בדקה ה-64 עבור האורחת שהרגישה כמארחת. 10 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות לעפולה.

בית"ר תל אביב רמלה - עירוני נשר 0:3

אחרי ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, המארחת לא יכלה לבקש יריבה נוחה יותר כדי לאסוף שלוש נקודות. עירוני נשר שחררה בשבוע שעבר שמונה שחקנים ונראה כי השלימה עם ירידת הליגה. בית"ר תל אביב רמלה, גם ללא מלך שעריה דור ג'אן המוצהב, ניצלה את זה בקלות עם שערים של בן מיזן (19) והקשר רועי דיין המושאל מהפועל תל אביב (24). קרלוס דל ג'ורנו הארגנטינאי הוסיף שער עצמי (82).

הפועל רמת גן - הפועל מרמורק 0:0

שתיים משלוש נציגות הלאומית בשמינית גמר הגביע חילקו ביניהן נקודות באצטדיון רמת גן. האורדונים עדיין לא הפסידהומאז מינויו של איציק ברוך (שבעה משחקים), אך פספסו הזדמנות לברוח מהתחתית הלוהטת כשלא הצליחו למצוא את הרשת של דן חממה בן ה-19. גם הרחקתו של גיא משפתי ממרמורק בדקה ה-68 לא סייעה לרמת גן כדי להשיג את שלוש הנקודות.

הפועל נצרת עילית - הפועל ניר רמת השרון 1:0

הקבוצה של חיים שאבו קטעה רצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות (הפרש שערים 8:0) עם ניצחון באצטדיון גרין. אלישע סם, החלוץ החדש שהגיע לנצרת עילית מהפועל עכו, פתח בהרכב אך לא הצליח למצוא את הרשת של עידן טואף, שתפס בין הקורות של רמת השרון את מקומו של אסף רז (אמור לעבור לבני יהודה) עד שצליל חתוכה שחתם יערוך את הבכורה. טואף שמר על רשת נקייה, ופאדי זיידאן הכריע בדקה ה-63. יוריצה גרגץ הורחק משורות נצרת עילית שבע דקות לסיום.

יעקב אבבה שחקן הפועל חדרה נפצע. שלומי גבאי
הקפטן של חדרה נפצע. יעקב אבבה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully