וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגור פיליפנקה הושאל עד תום העונה ממכבי תל אביב למ.ס. אשדוד

8.1.2018 / 16:15

הבלם שמיעט לשחק במכבי תל אביב מצטרף לקבוצתו של עמיר תורג'מן, שצפויה להשתתף בכ-50 אחוז משכרו: "בטוח שאוכל להביא מנסיוני ולעזור לקבוצה במטרות שהציבה לעצמה עד לסיום העונה"

יוסי ציפקיס

בלם מכבי תל אביב יגור פיליפנקה ישחק עד תום העונה במ.ס. אשדוד. השחקן חתם הערב (שני) במ.ס. אשדוד אחרי שקיבל את האור הירוק להשאלתו ממכבי תל אביב. מאמן אשדוד, עמיר תורג'מן, רצה את הבלם אחריו הוא עקב עוד כשהיה במחלקת הסקואטינג של מכבי תל אביב. "אני שמח להצטרף לשורות מ.ס. אשדוד ובטוח שאוכל להביא מנסיוני ולעזור לקבוצה במטרות שהציבה לעצמה עד לסיום העונה", אמר השחקן.

מ.ס. אשדוד צפויה להשתתף בכ-50 אחוז משכרו של הבלם, שאמור להחליף את קרלו ברוצ'יץ' ששיחק כבלם וכך יוכל הקרואטי לעמדה המקורית שלו ולשחק כמגן שמאלי. בעקבות פיליפנקה, צפויים להגיע כבר מחר (שלישי) דור ז'אן ושחר פיבן מבית"ר תל אביב רמלה. פיליפנקה, שהגיע בשעה האחרונה לאשדוד, לא ישתתף כמובן במשחקה הערב של אשדוד נגד בני סכנין.

פיליפנקה בן ה-29, שחקן נבחרת בלארוס, הצטרף לצהובים ממלאגה הספרדית ביוני 2016 לאחר שאושר לקבוצה להחתימו כשחקן שאינו זר. ב-7 ביולי הוא ערך את הופעת הבכורה שלו נגד גוריצה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. הוא שותף ב-28 משחקים בכל המסגרות בעונתו הראשונה, אך בשנייה חלה דעיכה והוא שותף עד כה ב-4 משחקים בלבד בכל המסגרות.

עוד בנושא:

מ.ס אשדוד: לא מוכרים את גדי קינדה, מחכים לאינברום ופיליפנקה
מכבי תל אביב מתנה את שחרור פיליפנקה לאשדוד בזכות ראשונים על קינדה
מ.ס. אשדוד - בני סכנין: גנב חוזר להרכב של תורג'מן, חואן קרלוס על הקווים בסכנין

שחקן מ.ס. אשדוד יגור פיליפנקה. האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
נודד דרומה. פיליפנקה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully