וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותפו של אבו סובחי הורשע: העבירו כספים בכסות של חסויות לבני לוד

על פי כתם האישום, ירון סולמי ושותפו מוחמד אזברגה (אבו סובחי) ביצעו פעולות מרמה, כולל שימוש בחשבוניות כוזבות, והעבירו כספים בכסות של חסויות לקבוצת בני לוד. סולמי ייכלא לשש שנים

אבו סובחי בעלי בני לוד. ברני ארדוב
פרשה שטרם הסתיימה. אבו סובחי/ברני ארדוב

בית המשפט המחוזי הרשיע היום (שני) את ירון סולמי והחברה שבבעלותו, שבה שותף מוחמד אזברגה (אבו סובחי), הבעלים של בני לוד. סולמי הורשע על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון, בעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון, עבירות מס ועבירות נוספות, וגזר על סולמי 6 שנות מאסר בפועל.

לפי כתב האישום בו הורשע סולמי, סולמי ושותפו מוחמד אזברגה השתלטו במרמה ותוך הסוואת בעלותם על תאגיד כוח אדם להעסקת עובדים זרים במטרה להתגבר על הסדרים רגולטוריים שמנעו מהם את האפשרות לעסוק ולשלוט באותן חברות. סולמי ואזברגה ביצעו פעולות מרמה מתוחכמות, לרבות שימוש בחשבוניות כוזבות, וכן העבירו כספים בכסות של חסויות לקבוצת הכדורגל בני לוד הרכבת, שבשליטתו של אזברגה.

בנוסף, השניים העבירו כספים רבים, הנאמדים במאות מיליוני שקלים במזומן, בין היתר לצורך משיכת רווחים ותשלומי שכר לעובדים זרים. לצורך כך, קשרו קשר להפצה וקיזוז של מאות חשבוניות פיקטיביות, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים, באמצעות חברות שונות בשליטתו של אזברגה ואחרים. בתוך כך, הלבינו השניים כספים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully