וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין עצבני: "המתח בין השחקנים לשופטים הורס את המשחק"

כוכב גולדן סטייט מוטרד מ"סגירת חשבונות" של השופטים עם שחקנים על רקע אישי ומציע: "תחליפו את כולם". וגם: בנדר "הופך לשחקן שלם", קרלייל תוקף את ESPN - תפסיקו לסקר את לוואר בול

שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, דריימונד גרין, מוחים על השיפוט. AP
"להחליף את כולם". גרין ודוראנט נגד השופטים/AP

דריימונד גרין מנסה להתנער העונה מתדמית הפה הגדול של ה-NBA, אבל מפעם לפעם גם הוא לא מצליח לשלוט על עצמו. אמש (ראשון) התייחס שחקנה הקולני של גולדן סטייט למתיחות הגוברת בין השחקנים לשופטים, וכהרגלו סיפק כמה ציטוטים לא מעודנים במיוחד.

"זה רע, ממש רע, מגוחך", אמר אמש. "הליגה צריכה להעמיד את הנושא הזה בראש סדר העדיפויות ולפתור את זה כמה שיותר מהר, כי זה הופך להיות בלתי נסבל". גרין ספג מפתיחת העונה 11 עבירות טכניות, ולטענתו חלק מהשופטים סוגרים חשבון עם שחקנים באופן אישי ונותנים לשיקולים זרים להשפיע על החלטותיהם. "אני חושב שהמצב הנוכחי פשוט הורס את המשחק. המתיחות שיש בין השופטים לשחקנים היא מצב מעוות, אסור שזה יקרה בליגה שמתיימרת להיות הטובה בעולם".

עוד בנושא

בנדר סחף את פיניקס לניצחון על הת'אנדר, הפסד דרמטי לסן אנטוניו
משבר הקליעה של סטף קרי הסתיים: "כנראה שהפציעה עשתה לו טוב"
אמש: 45 נקודות לסטף קרי ב-105:121 של גולדן סטייט על הקליפרס

שון ליבינגסטון שחקן גולדן סטייט ווריירס צועק על השופט תמונות השנה. AP
משבר של ממש. שון ליבינגסטון מתעמת עם שופט/AP

הצעת הייעול שלו: להחליף את כל השופטים. "אני באמת חושב שזה יפתור את הבעיה, כי כרגע יותר מדי עניינים אישיים מתנהלים מאחורי הקלעים שם. יש יותר מדי שופטים שמתייחסים למשחק כאל קרב שלהם מול השחקנים, וזה פשוט לא עובד ככה".

בשנה האחרונה פרשו כמה מהשופטים הבכירים והמנוסים של ה-NBA, וצוות השופטים החדש - טענו שחקנים - מנסה להקנות לעצמו סמכותיות על ידי שריקות מרובות לעבירות טכניות נגד כוכבים או שחקנים מתוקשרים במיוחד.

בימים הקרובים תיערך פגישה נוספת בין נציגים מארגון השחקנים לארגון השופטים כדי לקבל החלטות קונקרטיות בנוגע לעתיד הקרוב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לוואר בול. GettyImages
מצית שריפות בארה"ב, אפילו שהוא בליטא. לוואר בול/GettyImages

ריק קרלייל במתקפה נגד ESPN: תפסיקו לסקר את לוואר בול

לוואר בול ממשיך לעצבן את כל העולם, למרות שהוא נמצא הרחק מהלייקרס. אביו של לונזו שוהה בימים האחרונים בליטא שם שני בניו צעירים החלו לשחק בליאטקביליס, אבל אמירותיו הפרובוקטיביות מכות גלים גם בארצות הברית. אמש הוא צוטט כאומר ש"כל שחקני הלייקרס לא רוצים לשחק יותר עבור לוק וולטון", על רקע רצף תשעת ההפסדים של הקבוצה והיכולת הדלה שבנו לונזו הציג לאחרונה. הלילה הלייקרס ניצחו 113:132 את ההוקס, והמאמן התייחס בסרקזם לאמירות של בול האב כשאמר: "אבא שלו שוב פתח את הפה ודיבר בולשיט, אבל בתור עונש הוצאתי את הבן שלו ברבע השלישי".

ראש ארגון המאמנים ריק קרלייל היה נחרץ ובוטה יותר, ובתגובה לדבריו של בול ביקש מכלי התקשורת המרכזיים - ESPN בראשם - להפסיק לסקר את בול האב. הרשת, יש לציין, שלחה לליטא כתב ייעודי המסקר את פסטיבל בול מקרוב, והוא היה זה שקיבל מלוואר את הציטוטים על וולטון. "בתור נשיא ארגון המאמנים, אני רואה במאמר שפורסם ב-ESPN מאמר פוגעני ומביש", אמר. "לוק וולטון הוא מאמן צעיר נהדר שמנסה לבנות קבוצה צעירה, וזו משימה קשה. אם אתם לא מבינים כמה זה קשה, תשאלו אותי, כי גם אנחנו בדאלאס עוברים את אותו תהליך עכשיו. ESPN היא פרטנרית צמודה של ה-NBA במשך הרבה שנים. גם אנחנו בתור מאמנים עושים הרבה כדי לייצר עם הרשת שיתוף פעולה, כשאנחנו מעניקים לה גישה חופשית לשחקנים ולראיונות. בתמורה, הם צריכים לגבות את המאמנים. לפרסם מאמר שבו אבא של מאמן תוקף מאמן ב-NBA זה הכל חוץ מלגיטימי. זה מפר את האמון שנבנה בין הליגה לבין ESPN. אנחנו, המאמנים, כועסים כי זה לא מגיע ללוק וולטון".

דראגן בנדר, פיניקס סאנס. AP
במגמת שיפור. בנדר/AP

דראגן בנדר הופך לשחקן NBA לגיטימי

זה היה הלילה של דראגן בנדר. אקס מכבי תל אביב הוביל את פיניקס לניצחון 100:114 על אוקלהומה סיטי עם משחק השיא שלו בקריירת ה-NBA הקצרה. הוא סיים עם 20 נקודות (שיא קריירה), 6 שלשות (שיא קריירה), 6 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-3 חסימות, ובמחצית השנייה היה הגורם העיקרי לבריחה של הסאנס. "זה היה המשחק הכי שלם שלו מאז שהוא הגיע לארצות הברית. לאט לאט הוא מרחיב את הרפרטואר שלו והופך לשחקן שלם", שיבח מאמן הסאנס ג'יי טריאנו. "אנחנו מנסים לפתח פה הרבה שחקנים צעירים ואני שמח שהתהליך עם דראגן חיובי. הוא היה נהדר היום וכבר היו לו כמה משחקים טובים העונה. הוא בדרך הנכונה".

בנדר, שמשחק בסאנס בתור סנטר, ספג לא מעט ביקורות והשמצות מאז שהצטרף לקבוצה. אבל העונה הוא מציג ממוצעים סבירים - 5.7 נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק - ובארבעה משחקים בחודש ינואר הוא עומד על ממוצעים של 8.5 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. "אנחנו מניעים את הכדור הרבה יותר בשלב הזה של העונה, ואני מרוויח מזה. כל השלשות שלקחתי היום היו פנויות. אני עובד על החלק הזה במשחק, ושמח שרואים שיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully