וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר הירש: "בא לי לדפוק את הראש בקיר, כולנו רצינו דרבי"

הפועל תל אביב מאוכזבת מההדחה אך מקווה להעתיק את רוח הלחימה והמחויבות ללאומית. וגם: הנקמה של דגני שלא הושלמה, ההתחזקות של פנטזיית דמארי, ולמה סאגת פדרו גלבאן רק מתחילה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

1. שחר הירש: "לא הייתה שנייה שהרגשנו נחותים מהם"

"אני הולך הביתה ובא לי לדפוק את הראש בקיר", אמר אמש (ראשון) שחר הירש, והגדיר טוב מכולם את התחושות בהפועל תל אביב אחרי ההפסד בפנדלים למכבי חיפה. אין אחד בהפועל שלא יצא אתמול מאצטדיון המושבה ללא תחושת גאווה על רוח הלחימה שהפגין. יחד עם זאת, האכזבה מכך שפספסו העפלה לשלב הבא ודרבי תל אביבי גדולה. "הפסדתי משחק גביע שהייתי טוב בו לאורך כל המשחק", המשיך החלוץ. "לא היו דקות שהרגשנו שאנחנו נחותים מהם. אבל מצד שני כל מה שמעניין אותי זה לעלות ליגה ואני מקווה שזה יהיה סימן לבאות. כולנו רצינו דרבי השנה, כולנו עלינו חדורי מוטיבציה ונתנו הכל היום, וחבל שזה נגמר ככה. אני מקווה שניקח את הדברים הטובים מפה לליגה. מי שיגיד שאין הבדלים בין משחק כזה למשחק בלאומית הוא שקרן, זו אווירה מדהימה במשחקים כאלה וזה הריגוש בגוף שאתה נולד בשבילו. בשביל זה אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה ולקחת את הדברים לליגה, כי זה הדבר היחד שמעניין אותנו באמת העונה".

הירש הוסיף: "עד עכשיו אנחנו קבוצה לא מספיק טובה. אנחנו די יציבים מבחינת נקודות, אבל רחוקים מלהיראות איך שאנחנו רוצים להיראות. אנחנו צריכים להיראות ככה בכל המשחקים. אי אפשר להאשים רק את החלוצים במשחק ההתקפה. לקבוצה יש מערכים, חסרה לנו קצת יצירתיות ובגלל זה אנחנו לא מצליחים לדרוס כמו שאנחנו חושבים שצריך. אני חושב שצריך חיזוק לחלק הקדמי ולא אומר שזה צריך להיות על חשבוני. אם יהיו שחקנים יותר טובים לידי, גם אני ארוויח. תמיד השאיפות שלי היו לעשות עונה טובה ולפרוץ, היום המטרה שלי היא להשתקע בהפועל תל אביב, מועדון שטוב לי בו. מאמין שהפריצה שלי תגיע פה".

עוד בנושא

מכבי חיפה בשמינית הגמר אחרי ניצחון בפנדלים על הפועל תל אביב
מאס: "היה קרב מהדקה הראשונה",רפואה: "אני מאוד גאה שחקנים"
בשמינית הגמר: מכבי חיפה מול מכבי תל אביב, הפועל ר"ג-באר שבע

שחקן הפועל תל אביב, שחר הירש. ברני ארדוב
אכזבה קשה. שחר הירש אמש/ברני ארדוב

2. הנקמה של דגני באקסית לא הושלמה: "פה אני מרגיש שייך"

הכל כבר היה מוכן אמש לחגיגות יום ההולדת ה-29 של אוראל דגני. את הנקמה באקסית הוא כבר חשב שהשיג. רק לפני כמה ימים חתם הבלם על חוזה עד 2022 בהפועל תל אביב, ובאופן סמלי, הוא היה זה שתוכנן לבעוט את הפנדל האחרון של האדומים ולרוץ לחגוג. עבור דגני זה היה מעין סוג של סגירת מעגל. כמעט שנתיים שהבלם סוחב בטן מלאה על הירוקים. החזרה למכבי חיפה בקיץ 2014 אחרי מסע שכנועים מצד אלכסנדר סטנוייביץ' היה מבחינת הבלם אחת הטעויות הגדולות בקריירה. הוא רצה אז להמשיך בהפועל תל אביב, אך נכנע בסופו של דבר ללחצים ולתכתיבים של ההנהלות. לפני שנה וחצי חזר דגני ללבוש אדום, ומאז הוא מרגיש אחרת. "אני אוהב את המועדון הזה", אמר השבוע הבלם באחד האימונים. "פה אני מרגיש שייך והקהל מאחורי. במכבי חיפה אף פעם לא הרגשתי ככה".

זו אחת הסיבות לכך שדגני החליט להאריך את חוזהו בקבוצה למרות ששרר ניתק בינו לבין הבעלים עד לפני כמה שבועות. האחראי הישיר על הישארותו של הבלם הוא למעשה קובי רפואה, שהצליח לשכנע את ההנהלה לא רק להפסיק את הבוררות מולו, אלא גם להחתימו על חוזה ארוך טווח. המאמן נלחם עבור דגני, ובכל פעם שצצה אי הסכמה בין הצדדים הוא דאג לפשר עד שנחתם ההסכם. אמנם חוזהו החדש יש סעיפי יציאה לקבוצות בישראל (400 אלף דולר) ובחו"ל (200 אלף דולר) ואפילו אפשרות להיות מושאל לקבוצה אחרת אם הפועל לא תעלה לליגת העל - אך הוא מרגיש כי מצא בית אמיתי. "אני חייב גם לדאוג לעצמי", אמר דגני השבוע בשיחות פנימיות. "אני כבר לא ילד ואם תבוא הצעה גבוהה, במיוחד מחו"ל, זה משהו שארצה. אבל פה זה המקום בשבילי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל תל אביב חסן אבו זייד אוראל דגני. ברני ארדוב
מצא בית. דגני/ברני ארדוב

3. בקבוצה הופתעו: מדוע אופיר טקיאר פתח?

בקבוצה הופתעו מכך שאופיר טקיאר פתח אמש בהרכב. מאז הגעתו של רפואה להפועל תל אביב, הוא אמר לכל מי שרק רצה לשמוע: "זו הפועל תל אביב, אני לא מוכן לקבל את הבינוניות הזאת. כמו במכבי תל אביב, מכבי חיפה, באר שבע או בית"ר - אי אפשר שהיו שחקנים כאלה במועדון הזה. צריך להתחיל לחשוב אחרת". דבריו של רפואה אמנם לא כוונו ישירות לאף אחד, אך אין עוררין על כך שהוא התכוון לשחקנים כמו טקיאר.

ובכל זאת, אמש טקיאר פתח ורפואה הסביר: "זה מה שיש ועם זה נצטרך לעשות הכי טוב. נצטרך לבנות סגל הרבה יותר טוב". ייתכן שאתמול נרשמה אחת מהופעותיו האחרונות של טקיאר בקבוצה, ואמיר עגייב שהוחתם השבוע יחליפו.

שחקן הפועל תל אביב פדרו גלבאן חוגג. קובי אליהו
לא מוותר. גלבאן/קובי אליהו

4. גלבאן מקשיח עמדות: "הוא לא הולך לשום מקום"

ומה לגבי פדרו גלבאן? מקורב לקשר, שלא נמצא בתוכניות של קובי רפואה והוזכר כמועמד להצטרף להפועל מרמורק, אמר אמש: "מצחיק שאנשים בכלל חושבים שיש סיכוי שפדרו יעבור למרמורק. גם כפר קאסם הגישה הצעה גבוהה. עם כל הכבוד להפועל תל אביב על ההדלפות לתקשורת והניסיון לשלוח את פדרו לקבוצה אחרת, הוא לא הולך לשום מקום".

בכל מקרה, נראה שהסאגה לא תסתיים בקרוב. בסביבת השחקן הסבירו השבוע כי אם לא תהיה קבוצה מליגת העל שתהיה מוכנה לכבד את חוזהו תום העונה הבאה, אין שום סיכוי שהוא יעבור למועדון אחר. "פדרו עבר לחצים הרבה יותר גדולים בבני יהודה", הוסיף אותו מקורב. "הפועל קטנה עליו. הוא יחכה לקיץ ואז הכל יכול להיות. ככה זה בכדורגל".

עומר דמארי, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
קיבל אהבה מהקהל של הפועל תל אביב. דמארי/אדריאן הרבשטיין

5. פנטזיית עומר דמארי מתחזקת: "מחכים שיחזור הביתה"

הפנטזיה החדשה של הפועל תל אביב, על כל פנים, היא החזרתו של עומר דמארי. לפני שעבר למכבי חיפה, החלוץ עשה הכל על מנת לחזור לקבוצה בה פרץ. אמש הוא קיבל יחס חם במיוחד מאוהדי והנהלת הפועל תל אביב, ושוב שלח מסרים בנוגע למוכנותו לוותר על הרבה מאוד כסף כדי להשלים קאמבק. הסיכויים כרגע שואפים לאפס, אבל בהפועל כבר החלו לפנטז. "יש דיבורים", אמרו במועדון. "הוא כבר כמעט שלוש שנים לא נהנה בכדורגל. פה זה הבית ואנחנו מחכים שיחזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully