וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורנטינו פרס "ביקר" בחדר ההלבשה, מרסלו: "אחד הרגעים הגרועים שחוויתי"

לחץ עצום בריאל אחרי ה-2:2 מול סלטה: הנשיא חרג ממנהגו ונזף, בספרד פירשו זאת כעדות נוספת לשחיקה במעמד של זידאן. וגם: הוויכוח בין המאמן להנהלה בנוגע לרכש, והאם הבעיה היא כושר גופני לקוי?

רויטרס

אם מישהו בריאל מדריד עוד פנטז על סגירת הפער מברצלונה בפסגת הליגה הספרדית, אתמול (ראשון) גם הוא הרים ידיים, אחרי שהבלאנקוס סיימו ב-2:2 דרמטי מול סלטה ויגו ונותרו במרחק 16 נקודות מהיריבה הגדולה. ללא קארים בנזמה וללא שניים מעוגני ההגנה - דני קרבחאל (מורחק) וסרחיו ראמוס (פצוע) - הקבוצה של זינדין זידאן התקשתה מאוד. דניאל ואס העלה את סלטה ליתרון בדקה ה-33, גארת' בייל המשתפר הפך עם צמד מרשים תוך שתי דקות (36 ו-38) ובתווך עצר קיילור נבאס פנדל של יאגו אספס (70) - אבל מקסי גומס השווה בדקה ה-82, וקבע חלוקת נקודות מאכזבות מאוד מבחינת ריאל.

בתקשורת הספרדית דיווחו על סצינות "בלתי שגרתיות" בחדר ההלבשה של ריאל בסיום. פלורנטינו פרס נכנס לחדר ההלבשה ונשמע כשהוא צועק על השחקנים, דבר שגרם לזינדין זידאן לאחר למסיבת העיתונאים המסורתית שאחרי המשחק. המאמן הכחיש שמדובר במקרה חריג ואמר ש"הנשיא תמיד מגיע לחדר ההלבשה כדי לתמוך בקבוצה. לא היה שום דבר מעבר לזה", אולם בספרד פקפקו בדבריו וציינו כי זהו סימן נוסף לכך שמעמדו של המאמן נשחק ושהנהלת ריאל רואה בו "דמות לא מספיק סמכותית".

עוד בנושא

ריאל מדריד סיימה ב-2:2 דרמטי בחוץ נגד סלטה ויגו
עדיין ללא קוטיניו: ברצלונה ניצחה 0:3 את לבנטה
קוטיניו הצטלם במתחם של ברצלונה, ואלוורדה שיבח

זינדין זידאן עם פלורנטינו פרס בהצגתו כמאמן ריאל מדריד. GettyImages
הלחץ גואה. פרס עם זידאן בימים קצת יותר יפים/GettyImages

"שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה, אבל משהו רע קרה לנו במחצית השנייה ונהיה חייבים לבדוק את עצמנו", חזר זידאן על המנטרות הקבועות בסיום, אבל הפעם מבלי שהקבוצה תמשיך להילחם על האליפות עד הסוף, כפי שאמר מספר פעמים לאחרונה. "עשינו המון טעויות. איבדנו כדורים במקומות מסוכנים, מה שלא קורה בדרך כלל, אבל האמת היחידה היא שאני אחראי לכל, ואני גם זה שיצטרך למצוא פתרונות".

אחת הטענות המושמעות לאחרונה בתקשורת הספרדית נוגעת לכושר הפיזי של שחקני ריאל. ב"מארקה" ציינו שהקילומטראז' ששחקני ריאל גומאים בשבועות האחרונים הוא "מהנמוכים ביותר בשני העשורים האחרונים", וטענו כי האשמה בכך מוטלת על הצוות המקצועי והרפואי. גם את הטענה הזו זידאן הדף. "אני בסדר גמור מבחינה פיזית. רצנו ורצנו ושוב רצנו היום, ואם תצפו שוב במחצית השנייה, תראו שלא רצנו בה פחות מאשר במחצית הראשונה. העניין הוא לא הכושר של השחקנים שלי, אלא הטעויות שהם עושים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
כבר לא משנן את אותן מנטרות. זידאן/רויטרס

מחלוקת נוספת שניטשת בין זידאן לחברי הנהלה בכירים בריאל - כולל פלורנטינו פרס עצמו - נוגעת לרכש בחלון ההעברות הנוכחי. המאמן הצהיר מספר פעמים בימים האחרונים שהוא לא רואה צריך בשינויים בסגל וכי כל החתמה "עלולה להפר את האיזון בחדר ההלבשה", וגם אתמול אמר דברים ברוח דומה. "אני לא רוצה אף שחקן כרגע. נחכה עד ה-31 בחודש, ונראה מה יקרה. למה? כי אני מרוצה מאוד מהסגל שעומד לרשותי".

מרסלו, שסופג ביקורות רבות על תפקודו בשבועות האחרונים והציג יכולת בינונית למדי גם אתמול, נשמע מיואש. "זה אחד הרגעים הכי גרועים שאני זוכר מאז שהגעתי לריאל, אבל לצערי אני לא רואה איך אנחנו יכולים לעשות יותר ממה שעשינו עד עכשיו", הודה בגילוי לב. "אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים, מנסים לשחק כדורגל טוב ולכבוש שערים, אבל זה פשוט לא עובד לנו. חייבים להכיר בזה ולהתחיל לנסות לפתור את זה, אין דרך אחרת".

קאסמירו המשיך את הקו של זידאן בנוגע לחיזוק אפשרי, כשאמר: "מה שאנחנו זקוקים לו עכשיו זה לשחק כדורגל טוב יותר. הבעיה היא לא השוער שלנו, ואף שחקן חדש לא יפתור את הבעיות ברגע. כשאנחנו מפסידים, כולנו מפסידים יחיד. אין אשם יחיד".

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, מרסלו מאוכזבים. רויטרס
דרוש חיזוק? רונאלדו אמש/רויטרס
שחקן ריאל מדריד לוקאס ואסקס מאוכזב. רויטרס
רגע גרוע במיוחד. לוקאס ואסקס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully