וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאס: "היה קרב מהדקה הראשונה". רפואה: "מאוד גאה בשחקנים"

המאמן הזמני של מכבי חיפה ניצח את הפועל תל אביב בפנדלים: "ידענו שיהיה משחק קשה מול קבוצה עם קהל מאוד פנאטי". רפואה: "יותר קל להתכונן למשחק כזה מאשר למשחק בלאומית"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה סובל מעונה איומה בליגה, אך לפחות בגביע היא נשארה בחיים אחרי שניצחה את הפועל תל אביב 3:5 בדו קרב פנדלים (1:1 אחרי 120 דקות) ועלתה לשמינית הגמר, שם היא תפגוש את מכבי תל אביב למשחק הכי מעניין של שלב שמונה האחרונות. דניאל גרץ הפך לגיבור הטראגי של המשחק ועומרי גלזר לגיבור של הירוקים כשהציל את הפנדל היחיד וקלאוס, השחקן המושמץ כל כך של חיפה כבש את הפנדל המכריע.

אז אוהדי מכבי חיפה קיבלו סוף סוף סיבה לשמוח, אך לפני המשחק התרחשה תקרית מכוערת בתוך יציע האוהדים הירוק כאשר שני מחנות אוהדים של הקבוצה - האולטרא בויס והקופים הירוקים התעמתו ביניהם כאשר במהלך התגרה נזרקו מקלות של דגלים מצד לצד ורק בהתערבות שוטרי יס"מ נמנע אסון ופציעה של אוהדים.

עוד בנושא:

בתום דו קרב פנדלים: מכבי חיפה ניצחה את הפועל תל אביב ועלתה לשמינית הגמר
הגרלת הגביע: כל משחקי שמינית הגמר

שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
זוכרים אותו? קלאוס חוגג עם האוהדים/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, קובי רפואה, אמר בסיום: "לפני הכל אני מאוד גאה בשחקנים. הם נתנו משחק טקטי מצוין, באנו מוכנים, ידענו מה הנקודות הטובות והלא טובות של מכבי חיפה. ההפסד מאכזב, אבל זה פנדלים ואנחנו בצד המפסיד. אני גאה על העבודה ועל הלחימה".

רפואה התייחס לאווירה: "אני זוכר כילד משחקים גדולים בין הפועל תל אביב למכבי חיפה. אני בטוח שהקהל גאה בקבוצה היום. האוהדים ראו קבוצה שרצה ועובדת וזה צריך להיות ככה בכל משחק".

על היכולת הטובה של הקבוצה לעומת היכולת הבינונית בלא מעט משחקים בלאומית, אמר רפואה: "להכין את הקבוצה למשחק בלאומית הרבה יותר קשה מאשר למשחק נגד מכבי חיפה. אבל זו המציאות ויש לנו משחק ביום רביעי נגד בני לוד. יש לנו קבוצה יותר איכותית מהיריבות בלאומית, אבל אנחנו חייבים לרצות יותר. אני לא מסתכל על העונה הבאה, רק על המטרה והיא לעלות ליגה, אם במוח ואם בכוח".

רוב מאס מאמן מכבי חיפה אמר בסיום: "זו הרגשה טובה, היה פה קרב מהדקה הראשונה ועד הסוף. ידענו שיהיה משחק קשה מול קבוצה עם קהל פנאטי, אבל גם הקהל שלנו נתן עבודה והגיע לנו לנצח. אנחנו מתאמנים קשה, עובדים קשה. היה לנו מזל אומנם, אבל אפשר לשמוח. זו יריבה טובה, הם שיחקו הגנתי ונלחמו. היינו צריכים להישאר מאורגנים כדי להחזיק מעמד. השחקנים שלי יהיו מאוד עייפים מול רעננה, אבל גם אני".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
עימות מכוער ביציע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully