וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואקמה: "יש הצעות מסין וגרמניה, אבל אני נשאר עד סוף העונה"

7.1.2018 / 20:02

כוכב הפועל באר שבע התראיין לתקשורת הניגרית: "יש הצעה קונקרטית מסין, אבל אני רוצה לסיים את העונה בקבוצה ולזכות בעוד אליפות". וואקמה כבש העונה 12 שערים ב-24 משחקים

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. רויטרס
צפירת הרגעה. וואקמה/רויטרס

"יש הצעה קונקרטית מסין ועניין מקבוצה מהבונדסליגה, אבל אני רוצה לסיים את העונה בהפועל באר שבע ואז בקיץ אולי לבדוק מעברים פוטנציאלים. אני מרוכז בקבוצה ומקווה שנזכה בעוד אליפות בסוף העונה". את הדברים הללו אמר היום (ראשון) אנתוני וואקמה לתקשורת הניגרית.

וואקמה מקושר מזה זמן רב במעבר לחו"ל והעניין בו בליגה הסינית הוא לא דבר חדש. בבאר שבע עבדו בפעלתנות כדי לגרום לניגרי להרגיש טוב ולהמשיך בקבוצה לפחות עד תום העונה, והדברים שאמר ל-Completesportsnigeria.com הם בבחינת צפירת הרגעה. וואקמה ששימש שחקן מפתח בשתי האליפויות של הקבוצה מבירת הנגב, כבש העונה 12 שערים ב-24 משחקים בכל המסגרות ובישל 6 נוספים.

מי שכידוע נמצא בדרך החוצה הוא איסק קואנקה. הקשר הספרדי היה מאוכזב מאוד מכך שנקרא בסוף השבוע לצאת עם הקבוצה למלון, אך ברגע האחרון נופה מהסגל למשחק נגד אחי נצרת וישב ביציע. במחצית המשחק רצה הקשר לרדת לחדרי ההלבשה, אך אנשי האבטחה בעילוט הבהירו לו ששחקנים שאינם בסגל לא רשאים לרדת. אוהדים רבים דווקא מהצד של נצרת הסבירו למאבטחים במי מדובר ויצאו להגנתו, אולם הקשר שמר על איפוק. לאחר מכן אמר לחלק מהאוהדים בנוגע למעמדו: "אלה החיים וזה הכדורגל. אתמודד עם הסיטואציה".

מקורבים לשחקן היו פחות רגועים ואחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "להביא את איסק למלון ובסוף לא להכליל אותו בסגל? זה לא ייאמן. מרגיש כאילו באר שבע מנסה להתיש אותו כדי שיסכים לעזוב ויוותר על חלק מהכסף, אבל מי שדיבר עם איסק מבין טוב מאוד שהוא דורש לקבל את הכסף שמגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully