וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בית"ר ירושלים: ציון צמח צפוי לפתוח בקישור

לאור מצוקת הקשרים, צמח תורגל במרכז השדה לצד קלאודמיר וקונטה לקראת משחק הצמרת (ב', 20:30, ספורט1). הייסטר ישוב להרכב, בויסן עשוי לקבל דקות ראשונות. בן בסט בהרכב המארחת

מחזור 17הסתיים08/01/2018
הפועל חיפה
    0
    • (33) וארן
    • (58) עזרא
    בית"ר ירושלים
    צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

    הפועל חיפה:

    המדורגת שנייה בטבלה תארח מחר (שני, 20:30, ספורט1) את בית"ר ירושלים השלישית, לעוד מבחן חשוב במסע המדהים שלה העונה. הפער בין הקבוצות עומד על שתי נקודות בלבד, כשבסיבוב הראשון בטדי כבש עדן בן בסט שלושער ב-3:3 הדרמטי. החלוץ יהיה בסגל, כשלרשות ניר קלינגר עומדים כל השחקנים והוא צפוי להמשיך בהרכב הקבוע שלו, כשההתלבטות היחידה היא בין ראדו גנסארי למקסים פלקושצ'נקו. עד כה נמכרו במכירה מוקדמת 5,800 כרטיסים, מתוכם 4,500 לאוהדי בית"ר.

    בית"ר ירושלים:

    הירושלמים מגיעים בהרכב חסר למשחק הצמרת. פול אדגר מוצהב, אריק סאבו מורחק, דוד קלטינס עדיין אינו כשיר לפתוח, עידן ורד בתהליך החלמה ואילו יעקב בריהון עם מתיחה. בשל המחסור בקשרים הגנתיים, אנטואן קונטה עשוי להמשיך בתפקיד זה ולצדו ולצד קלאודמיר תורגל במפתיע ציון צמח. עבר לכך איתי שכטר ימשיך יחד עם אנתוני וארן בחוד וחן עזרא בצד שמאל. מרסל הייסטר יחזור להרכב ואילו עופר ורטה ימשיך לקבל קרדיט כמגן ימני. מי שעשוי לקבל דקות ראשונות הוא דויד בויסן. עדיין לא ברור מעמדו של יוסי בניון במועדון ונראה כי ההחלטה היא אך ורק בידי השחקן שאמור לשוחח עם אלי אוחנה בימים הקרובים. כ-6,000 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה בחיפה, כשעד עתה נמכרו כ-4,500 כרטיסים לקהל הבית"רי.

    טריוויה

    * בית"ר ירושלים, קבוצת ההתקפה הכי טובה בליגת העל (38 שערי זכות), כבשה בכל 22 משחקי הליגה האחרונים. שער לרשת הפועל חיפה יקבע שיא מועדון חדש של 23 משחקים.

    * אלא שהפועל חיפה מציגה עד כה את ההגנה הטובה בליגה (11 שערי חובה בלבד) ושמרה על רשת נקייה יותר מכל קבוצה אחרת (תשע פעמים).

    * בפעם הקודמת שבית"ר ירושלים התארחה אצל הפועל חיפה, בספטמבר 2016, היא הובסה 4:0. זו היה ההפסד הכי כבד שלה בשלוש השנים האחרונות בליגת העל.

    * בכלל, ב-25 השנים האחרונות בית"ר התארחה אצל הפועל חיפה 23 פעמים במסגרת הליגה הבכירה וניצחה רק פעמיים (3:4 בפברואר 2015 ו-0:2 בנובמבר 2010) לעומת 11 הפסדים ו-10 תוצאות תיקו.

    sheen-shitof

    מאריכים את האקט

    כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

    בשיתוף "גברא"

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלי חכמון
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 11650

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully