וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה לונצ'אר: "ספאחיה אמר לי שהוא לא מרוצה מהסגל של מכבי תל אביב"

שחקן העבר, המשמש כיום פרשן בספרד, חשף חלקים משיחה פרטית שניהל עם מאמן הצהובים לפני המשחק מול ריאל: "הוא הדגיש שהקבוצה כישרונית, אך מוגבלת ביחס ליריבות ביורוליג"

one
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
מודאג מאיכות השחקנים. ספאחיה/ברני ארדוב

נבן ספאחיה נואש לחיזוק, ונראה שהוא גם לא עושה מאמץ מיוחד כדי להסתיר זאת. שחקן העבר ניקולה לונצ'אר (שאף העביר תקופה קצרה ולא מוצלחת במכבי תל אביב), שמשמש כיום פרשן בטלוויזיה הספרדית, חשף אמש (שבת) חלק מתוכן השיחה הפרטית שניהל עם ספאחיה לפני המשחק מול ריאל מדריד בשישי - ומדבריו משתמע באופן ברור מהן תחושותיו לגבי הסגל.

"נבן אמר לי שהוא שמח בישראל, אם כי הוא לא לגמרי מרוצה מהסגל. מצד שני, הוא גם רחוק מלהיות שמח מהעבודה שהוא עושה עד עכשיו. הוא חושב שלקבוצה יש עוד המון מקום לשיפור, אבל מדגיש שהסגל שלו מוגבל בהשוואה לקבוצות יורוליג אחרות", סיפר לונצ'אר. "הביצועים של מכבי עד עכשיו לא מספקים גם את ספאחיה. יש בקבוצה הרבה כישרון מבחינה אינדיבידואלית, אבל עדיין אין מספיק רוח קבוצתית. הוא אמר, ואני מסכים איתו".

עוד בנושא

נבן ספאחיה להנהלת מכבי תל אביב: צריך להתחזק בשחקן נוסף
צפו בתמונות: שחורציאניטיס חזר אחרי כשנתיים במשקל יתר
פיאניג'אני ביקר את אנדרו גאודלוק, שענה: "לא אהבתי את זה"

לונצ'אר כיום

במשחק עצמו מכבי תל אביב נוצחה 93:81 וירדה למאזן 8:8 ביורוליג. לעת עתה זה מספיק לה כדי להתברג במקום השמיני המוביל לפלייאוף, אבל קבוצות אחרות שמדורגות מתחתיה נראות לאחרונה בכושר טוב בהרבה.

לאחר המשחק ביקר ספאחיה באופן מרומז את שחקניו בראיון לתקשורת הספרדית, ואמר: "אני מקווה שלפחות אחד מהשחקנים שלי יגיע למשחק הבא ויבין שהוא חייב לשמור על יציבות". כמו כן, אמר על ריאל מדריד ש"יש לה את אחד הסגלים הכי טובים באירופה, גם כששחקנים רבים חסרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully