וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הסכימה לשחרר את קדוש. קלינגר: "בית"ר? כמו דרבי"

7.1.2018 / 11:07

השחרור הבינלאומי של מיטרבסקי טרם הגיע, במועדון הודיעו לשוער כי הם דורשים תמורת פיצוי מעבר לרעננה, צליל חתוכה יחתום אם יעבור. המאמן לקראת המפגש: "לשחקנים שלנו אין מה לחפש בחוץ"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

הפועל חיפה תפגוש מחר (שני) את בית"ר ירושלים, לעוד מבחן חשוב במסע המדהים שלה העונה. הפער בין הקבוצות עומד על שלוש נקודות בלבד, אך בשל יחס השערים הטוב שלה תוכל הקבוצה מהבירה לעקוף מחר בטבלה את החבורה של ניר קלינגר. עד כה נמכרו במכירה מוקדמת 5,800 כרטיסים, מתוכם 4,500 לאוהדי בית"ר.

בינתיים, השוער המחליף רן קדוש קיבל הסכמה עקרונית מהפועל חיפה לשחרור להפועל רעננה, אולם בקבוצה הבהירו לו שהם דורשים פיצוי תמורת העזיבה. אם הוא יעבור, השוער צליל חתוכה ממרמורק יחתום. ריסטו מיטרבסקי טרם קיבל את השחרור הבינלאומי. כרגע אין אישור לשתפו, אם כי במועדון מאמינים שעד מחר השחרור יגיע.

"אני חושב שעברנו את תקופת המבחנים, אנחנו מודעים לסיטואציה, למקום שבו אנחנו נמצאים – בעיקר בגלל השחקנים. אנחנו ממשיכים במסורת, לקחת כל משחק כפרויקט בודד. עשינו את זה בגביע, בהצלחה, וזה מה שנעשה מול בית"ר. עד כאן בנושא 'איך לאכול את הפועל חיפה'. אנחנו נותנים את הכל במגרש", אמר קלינגר במסיבת העיתונאים הבוקר. "המשחק מול בית"ר ירושלים מעניין, משחק בין שתי קבוצות צמרת, זאת החגיגה שכולם רוצים בכדורגל – לא רק שלושה או ארבעה משחקים כאלה בעונה. יש העונה מאבקי צמרת יפים, כי נתניה והפועל חיפה וגם בני יהודה בפנים. זה יפה. בית"ר קבוצה קשה מאוד, קבוצה שהיא מאוד מסוכנת מבחינה התקפית ומצד שני חשופה הגנתית. אנחנו מכירים את בית"ר, השחקנים יודעים מה מצפה להם. אני מאוד סומך על השחקנים שלי שידעו איך להכין את עצמם מנטלית".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים עשויה להודיע לסאבו בקרוב לחפש קבוצה חדשה
בבאר שבע מהללים את בן שהר, מקורבי קואנקה זועמים
ג'ורדי קרויף: "אין מכבי תל אביב א' ומכבי תל אביב ב', זה מגוחך"

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. שלומי גבאי
"בית"ר קבוצה קשה מאוד". ניר קלינגר/שלומי גבאי

המאמן התייחס למצב של בית"ר ירושלים: "לא חושב שאפשר להתייחס לזמנים טובים או רעים במשחקים מהסוג הזה. זה כמו דרבי, משחק גדול עם אנרגיות חזקות. לא מאמין באמרות שיש זמנים לתפוס קבוצה זו או אחרת במצב לא טוב. אנחנו צריכים לבוא מוכנים, השחקנים בכושר טוב, אני סומך עליהם שיבואו לעבודה כמו שעשו כל העונה".

על יואב כץ שאמור להגיע לישראל ולהיפגש עם שחקנים אמר: "בין אמצע ינואר למרץ אלה התקופות שבהם מחדשים חוזים בכל העולם. כל מי שרוצה וראוי להיות בהפועל חיפה, יישאר. זה מועדון עם קהל, מועדון יציב כלכלית. לשחקנים שלנו אין מה לחפש במקומות אחרים. אני לא מודאג".

על עומס המשחקים הוסיף: "לגבי העניין הפיזי, יש לנו צוות יוצא מן הכלל. אין בעיה לשחק שלושה משחקים בשבוע. זו המצאה ישראלית שצריך רוטציה. התאוששות עושים באימונים, לא במשחקים. נעלה בהרכב הכי חזק שעומד לרשותי".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני הפועל חיפה באימון. שלומי גבאי
שחקני הפועל חיפה באימון/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully