וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משבר הקליעה" של סטף קרי הסתיים: "כנראה שהפציעה עשתה לו טוב"

7.1.2018 / 10:47

אחרי שגמגם מחוץ לקשת בפתיחת העונה, כוכב גולדן סטייט צולף ללא הכרה במשחקים מאז חזר מפציעה. קר מהלל, מייוות'ר מצטרף, וקרי עצמו מסביר מה הוביל לשינוי. וגם: וושינגטון נגד מתיו דלבדובה

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
הידית חזרה. קרי/AP

סטפן קרי חזר לעצמו. אמש (שבת) צלף כוכב גולדן סטייט 45 נקודות ב-30 דקות בלבד על הפרקט בניצחון 105:121 על הקליפרס, קבע שיא עונתי אישי, והמשיך את היכולת הנפלאה שהוא מציג מאז חזר מהפציעה. ארבעה משחקים חלפו מאז, וממשבר הקליעה שאפיין את תחילת העונה של ה-MVP לשעבר לא נותר זכר. בארבעת המשחקים מאז שובו לפרקט הוא צלף 28 שלשות ב-54 אחוזים, ואמש היו לו שמונה כאלו. "הוא לוהט", שיבח מאמן הווריירס סטיב קר. "אולי ההיעדרות מהמגרשים עשה לו טוב, כי הוא פשוט מדהים לאחרונה".

גם קרי עצמו הודה ש"בכנות, אני באמת מרגיש שאני חם בימים האלה", והוסיף ש"כשאני על הפרקט, כל זריקה שאני לוקח מרגישה כאילו היא צוללת פנימה. הרגליים שלי טריות, נכנסתי לקצב, ובשבועות האחרונים לפני שחזרתי הצלחתי להשקיע לא מעט בעבודה אישית".

עוד בנושא

45 נקודות לסטף קרי ב-105:121 של גולדן סטייט על הקליפרס
ניצחון שישי רצוף לבוסטון, קליבלנד ניצחה בקושי, יוסטון אכזבה
לאיזה מקום סטף קרי הגיע בדירוג מצטייני חצי העונה שלנו?

שחקן גולדן סטייט סטפן קרי. רויטרס
גם אוהדי הקליפרס מתוסכלים. קרי/רויטרס

קרי אמלל את הקליפרס עד כדי כך, שגם האוהדים בסטייפלס סנטר לא נותרו אדישים. קליפר דארל, אוהד מפורסם של הקליפרס, צעק לעבר סטיב קר במהלך הרבע השלישי: "סטיב, אתה יכול להוציא בבקשה את סטף?". אחרי שקר נאות לעשות זאת חמש שניות לסיום הרבע השלישי, כשההפרש נושק ל-30, אוהד אחר צעק לעברו: "סוף סוף, תודה לך סטיב!".

לצד הפרקט ישב אוהד מושבע נוסף של הקליפרס, פלויד מייוות'ר. "הוא חתיכת שחקן מדהים", פרגן המתארף. "אני שמח שהוא חזר ככה מהפציעה. בטוח שגולדן סטייט היא עדיין הקבוצה שצריך לנצח ב-NBA. יוסטון לא רחוקה, אבל הווריירס הם עדיין אלה שכולם רודפים אחריהם".

מנגד, מכת הפציעות ממשיכה לרדוף את הקליפרס האומללים. אמש הגיע תורו של בלייק גריפין להיפצע בנסיבות משונות, אחרי היתקלות בג'בייל מגי שגרמה לו לזעזוע מוח מעט מלחיץ ברבע השני. כוכב הקליפרס לא חזר לפרקט, ועשוי להחמיץ משחקים נוספים. "הוא נפל די חזק", אמר דוק ריברס, בעוד דיאנדרה ג'ורדן הוסיף: "בלייק בחור קשוח למדי, הוא יהיה בסדר. בכל מקרה, אנחנו צריכים להיות יותר זהירים במגרש כדי לשמור על הבריאות שלנו". נכון לעכשיו, הקליפרס חסרים את מילוש תאודוסיץ', דנילו גלינארי, אוסטין ריברס ופטריק בברלי לתקופות ממושכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אייזאה תומאס, קליבלנד קאבלירס. AP
לברון: "אם ככה הוא נראה אחרי שבעה חודשים בחוץ, כנראה שהוא סופר כישרוני". אייזאה תומאס/AP

עוד ב-NBA

* שחקן נוסף שמתאושש מפציעה ונראה לא רע בכלל הוא אייזאה תומאס. גארד קליבלנד פתח הלילה לראשונה העונה בחמישייה בניצחון 127:131 על אורלנדו וקלע 19 נקודות ב-21 דקות. "הרגשתי טוב. טיירון לו ושאר החבר'ה מעמידים אותי בסיטואציה נוחה כדי להצליח, אז אני רק מנסה לעשות מהלכים. פיזית, אני מרגיש הרבה יותר טוב, הרבה יותר בקצב. כמובן שעדיין יש קצת חלודה, אבל זה יילך וישתפר".

גם לברון ג'יימס עודד את חברו החדש לקבוצה, ואמר ש"בתחילת המשחק הוא החטיא משהו כמו ארבעה או חמישה לייאפים פנויים, כך שיש עוד המון מקום לשיפור. ככל שהוא על הפרקט יותר זמן, ככה הביטחון שלו יגדל. הבן אדם לא שיחק כדורסל במשך שבעה חודשים, אז כדי לקלוע 19 נקודות ולהיראות ככה...אתה צריך להיות חתיכת כישרון".

* האקשן האמיתי של הלילה התרחש במוקד אחר: וושינגטון פגשה את מילווקי, ומתיו דלבדובה שוב עורר סערה בעקבות עבירה גסה שביצע על בראדלי ביל. גארד הוויזארדס התעמת איתו מילולית וכמעט גם פיזית, עד שדלבדובה הורחק. "הוא שחקן סופר אגרסיבי, לעתים אפילו אגרסיבי מדי", אמר ביל בסיום. "זה הקטע שלו, מאז שהוא נכנס לליגה. המהלך שהוא עשה עלי היה די משוגע. אני מבין שאתה רוצה לעצור מתפרצת, אבל עדיין יש דרך נאותה לעשות את זה".

לאחר המשחק דלבדובה תירץ את העבירה והסביר שניסה למנוע מביל ליפול לפרקט בצורה חזקה אחרי שהחליק, אבל ג'ון וול לא קנה את זה. "הוא ידוע בעבירות גסות במיוחד, ככה שזה לא חדש ואין שום תירוץ", אמר. "אני נותן לו קרדיט על זה שהוא קשוח, על זה שהוא שחקן אולד-סקול שמשאיר הכל על המגרש, אבל כשזה מגיע למהלכים מלוכלכים, אין לי שום כבוד כלפיו".

מתיו דלבדובה, מילווקי באקס, מול בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. AP
הפרובקטור של ה-NBA עשה זאת שוב. דלבדובה מתעמת עם בראדלי ביל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully