וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מהללת: "כל הקיץ חיפשו שחקן שובר שוויון. בן שהר כזה"

7.1.2018 / 8:28

לצד אכזבה מהיכולת במחצית הראשונה, בבאר שבע מרוצים מתפקודו של החלוץ: "לא סתם נתנו לו חוזה שמן למרות גילו". גם גיא מלמד סחט מחמאות. מקורבי קואנקה זועמים: "מנסים להתיש אותו, אבל לא יצליחו"

שחקני הפועל באר שבע מאור מליקסון, מהראן ראדי. אדריאן הרבשטיין
אנחת רווחה אצל האלופה. שחקני באר שבע חוגגים/אדריאן הרבשטיין

1. למרות היכולת הרעה: בקבוצה מרוצים מהגישה

הלחץ ניכר על פניהם של אנשי ושחקני באר שבע לאחר שהקבוצה נקלעה אמש (שבת) לפיגור מול אחי נצרת בסיבוב ח' בגביע המדינה. לבסוף האלופה ביצעה מהפך וצלחה את המשוכה, ובקבוצה בעיקר נשמו לרווחה. "זו לא קלישאה - בגביע הכי חשוב לעבור שלב", הסביר אחד השחקנים, "זה לא באמת מגרש שאפשר לשחק עליו, אז העיקר שעברנו".

למרות שהפעם לא נשמעו רינונים על הגישה והמחוייבות שהציגו השחקנים, ברור שישנה ביקורת על היכולת שהציגו במחצית הראשונה. "באנו בגישה טובה למשחק", אמר גורם במועדון, "גם כשפיגרנו היה לנו ביטחון". גביע המדינה הוא התואר היחיד בו באר שבע לא זכתה בעידן ברק בכר, ואין ספק שיש לאלופה מוטיבציה מיוחדת ללכת עד הסוף הפעם. היום (16:30) תיערך הגרלת שמינית הגמר, ובבאר שבע מייחלים לשיבוץ נוח.

עוד בנושא

הפועל באר שבע בשמינית גמר הגביע אחרי 1:2 על אחי נצרת
בכר: "הלכנו על כל הקופה וזה הצליח, היכולת פה היא לא מדד"

שחקן הפועל באר שבע בן שהר חוגג. קובי אליהו
עושה את ההבדל. בן שהר/קובי אליהו

2. "בן שהר הוא שובר השוויון שכולם חיפשו בקיץ"

לפני המשחק בכר תכנן לתת מנוחה לבן שהר. החלוץ השתתף במעט מאוד אימונים והיה בספק גדול למשחק, אולם התעקשותו הובילה לכך שהוא התלבש ליתר ביטחון. כשהקבוצה הסתבכה, בכר ידע שעליו להכניס אותו. "לא סתם הוא קיבל בגיל לא הכי צעיר חוזה שמן לחמש שנים", החמיאו בבאר שבע לשהר, שחתם רק לאחרונה על הארכת חוזה לחמש עונות נוספות. "כל הקיץ דיברו על זה שצריך להביא שחקן שובר שיוויון. אז שהר הוא בדיוק שחקן כזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם גיא מלמד. אדריאן הרבשטיין
נכנס לעניינים. מלמד חוגג אמש/אדריאן הרבשטיין

3. גם גיא מלמד סחט מחמאות

שחקן נוסף שנכנס לעניינים לאחרונה הוא גיא מלמד, שכמו שהר סחט מחמאות רבות. החלוץ היה המצטיין במגרש ואף כבש שער בכורה שקבע שוויון בדקה ה-70. "הכניסו אותי בהדרגה חזרה מהפציעה, כמו שצריך. חשוב לי לתת מעצמי הכל מדי משחק", הסביר מלמד."אני חלוץ תשע במקור, אבל איפה שיתנו לי לשחק, אשחק".

איסק קואנקה שחקן הפועל באר שבע ביציע. ברני ארדוב
מנסה לשמור על איפוק. קואנקה/ברני ארדוב

4. "באר שבע מנסה להתיש את קואנקה כדי שיוותר על כסף"

לצד השמחה על ההעפלה לשלב הבא, גם דברים פחות נעימים פחות מתרחשים בהפועל באר שבע. הקשר איסק קואנקה היה מאוכזב מאוד מכך שנקרא בסוף השבוע לצאת עם הקבוצה למלון, אך ברגע האחרון נופה מהסגל וישב ביציע. במחצית המשחק רצה הקשר לרדת לחדרי ההלבשה, אך אנשי האבטחה בעילוט הבהירו לו ששחקנים שאינם בסגל לא רשאים לרדת. אוהדים רבים דווקא מהצד של נצרת הסבירו למאבטחים במי מדובר ויצאו להגנתו, אולם הקשר שמר על איפוק. לאחר מכן אמר לחלק מהאוהדים בנוגע למעמדו: "אלה החיים וזה הכדורגל. אתמודד עם הסיטואציה".

מקורבים לשחקן היו פחות רגועים ואחד מהם אמר לוואלה! ספורט: "להביא את איסק למלון ובסוף לא להכליל אותו בסגל? זה לא ייאמן. מרגיש כאילו באר שבע מנסה להתיש אותו כדי שיסכים לעזוב ויוותר על חלק מהכסף, אבל מי שדיבר עם איסק מבין טוב מאוד שהוא דורש לקבל את הכסף שמגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully