וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

45 נקודות לסטף קרי ב-105:121 של גולדן סטייט על הקליפרס, 8 לכספי

כוכב הווריירס הפגיז שיא עונתי ב-30 דקות בלבד והוביל את האלופה לניצחון קליל. עומרי כספי חזר אחרי שני משחקים מהם נעדר בשל פציעה ושיחק 16 דקות. גריפין נפצע ונטש ברבע הראשון

שחקן גולדן סטייט סטפן קרי. רויטרס
בלתי עציר. סטף קרי/רויטרס

סטף קרי ממשיך להיראות כמו מפלצת מאז חזר מהפציעה והערב (שבת) הוא הפגיז שיא עונתי של 45 נקודות ב-105:121 המוחץ של גולדן סטייט על לוס אנג'לס קליפרס. עומרי כספי חזר לשחק אחרי שנעדר משני משחקיה האחרונים של האלופה בשל בעיות בגב. בהמשך הלילה התקיימו שבעה משחקים נוספים.

שחקן גולדן סטייט עומרי כספי, שחקן לוס אנג'לס קליפרס לו וויליאמס. רויטרס
כספי מול לו וויליאמס/רויטרס

לוס אנג'לס קליפרס (21:17) - גולדן סטייט (8:32) 121:105

עומרי כספי: 16 דקות, 8 נקודות ב-2 מ-6 מהשדה ו-4 מ-4 מהקו, 3 ריבאונדים ואסיסט.

המספר הנוסף: כספי סיים לצערו את המשחק עם הפלוס מינוס הגרוע ביותר בקבוצה- מינוס 13.

מישהו מסוגל לעצור את סטף קרי? עדיין ללא קווין דוראנט הפצוע, כוכב האלופה סיפק שיא עונתי של 45 נקודות ב-30 דקות בלבד, וכל זה רק ב-21 זריקות מהשדה (8 מ-16 מחוץ לקשת). בנוסף, הוא נשלח לקו העונשין 16 פעמים וקלע 15 מתוכן, קטף שישה ריבאונדים וגם חילק שלושה אסיסטים. מפלצת. לנוכח ערב כזה של קרי, ולמרות שהבאים אחריו בווריירס מבחינת נקודות היו ניק יאנג וג'בייל מגי (11), לקליפרס לא היה סיכוי למרות 23 נקודות של לו וויליאמס. כבר ברבע הראשון האורחים ברחו ליתרון דו ספרתי, הקליפרס עוד חזרו והצליחו להישאר קרובים יחסית במחצית הראשונה, אך לאחר ההפסקה כבר לא היו להם תשובות. 21:39 ניצחה גולדן סטייט את הרבע השלישי, בו קלע קרי 16 נקודות, וזה כבר הספיק כדי לסגור עניין. כספי חזר אחרי שני משחקים מהם נהדר, נכנס לראשונה כבר ברבע הראשון והיה שותף לניצחון.

במהלך הרבע הראשון ספג בלייק גריפין מרפק בראשו מג'בייל מגי ונאלץ לקבל טיפול על הפרקט במשך מספר דקות. בסופו של דבר הוא ירד ובהמשך הודיעה הקבוצה שהוא לא יחזור להתמודדות.

עוד באותו נושא

ניצחון שישי רצוף לבוסטון, קליבלנד ניצחה בקושי, יוסטון אכזבה

לכתבה המלאה
בלייק גריפין שחקן לוס אנג'לס קליפרס. רויטרס
לא יכול היה להמשיך. בלייק גריפין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully