וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים שונים: ריאז מחרז יחתום בליברפול תמורת 55 מיליון יורו

נמצא מחליפו של קוטיניו? כוכב לסטר עשוי להגיע לאנפילד, ובחלק מכלי התקשורת נטען שיעבור כבר היום בדיקות רפואיות, אך ב'סקיי' טוענים אחרת. האלג'יראי הבקיע העונה שבעה שערים בליגה

שחקן לסטר סיטי ריאד מחרז. רויטרס
נבחר למלא את החלל? ריאד מחרז/רויטרס

ליברפול לא מבזבזת זמן: שעות ספורות לאחר שמכרה את פיליפה קוטיניו לברצלונה תמורת 160 מיליון יורו (148 מיליון ליש"ט), במקורות רבים ברחבי התקשורת מדווחים כי היא כבר קרובה מאוד לצרף את מחליפו של הברזילאי. כוכב לסטר סיטי הוא האיש שנבחר למלא את החלל, והוא צפוי לעבור כבר במהלך היום (ראשון) בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו לאנפילד תמורת 55 מיליון יורו (48 מיליון ליש"ט). על פי הדיווחים, הוא אמור לחתום בליברפול עד שנת 2022. עם זאת, ברשת 'סקיי' טוענים כי מדובר בשמועות בלבד, שהקבוצות לא שוחחו כלל על העסקה ושלסטר מעוניינת בסכום גבוה יותר תמורת מחרז.

מחרז בן ה-26, מכוכבי האליפות הסנסציונית של לסטר לפני שתי עונות, הוזרכ כמועמד לקבוצות רבות באירופה בשנתיים האחרונות, אך למרות שהביא את רצונו להיפרד מהשועלים הוא נשאר בכחול. הוא נמצא בכושר פנטסטי העונה וכבש כבש שבעה שערים, להם הוסיף עשרה בישולים. הוא יהיה הרכש השני של יורגן קלופ בחלון ההעברות של ינואר, לאחר שכבר צירף את וירג'יל ואן דייק תמורת 84 מיליון יורו (75 מיליון ליש"ט). בנוסף, כבר בקיץ הקודם המייטי רדס סיכמו על רכישתו של נאבי קייטה מלייפציג.

עוד בנושא

עכשיו זה רשמי: ברצלונה הודיעה על החתמת פיליפה קוטיניו
יורגן קלופ: "ניסינו הכול, לא היה סיכוי לשכנע את קוטיניו להישאר"
גביע אנגלי: סיטי הביסה את ברנלי ועלתה, צ'לסי נגררה למשחק חוזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully