וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הלכנו על כל הקופה וזה הצליח, היכולת פה היא לא מדד"

מאמן הפועל באר שבע מרוצה מההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה: "ידענו שאנחנו מגיעים למשחק במגרש נוראי, עברנו את המשוכה". אדהם האדיה מאוכזב: "הרגשה של פספוס, יכולנו לעשות את זה"

שחקני הפועל באר שבע מאור מליקסון, מהראן ראדי. אדריאן הרבשטיין
המשימה עברה בהצלחה/אדריאן הרבשטיין

עד הדקה ה-70 הפועל באר שבע הייתה על סף הדחה מפתיעה מאוד מגביע המדינה, אך הצליחה לחזור מפיגור מול מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית ועלתה לבסוף לשמינית הגמר. גיא מלמד התכבד בשער השויון, הראשון שלו במדי האלופה, ובן שהר כבש את שער הניצחון בעילוט.

"ידענו שאנחנו מגיעים למגרש נוראי מול קבוצת צמרת בלאומית", אמר ברק בכר בסיום, "נקלענו לפיגור אבל חזרנו בזכות כדורגל, הגענו למצבים ועברנו את המשוכה. מסכים שיש לנו הרבה עליות וירידות, אבל היו זה לא מדד. זה גביע, על מגרש גרוע, נגד קבוצה עם הרבה מוטיבציה. הלכנו בסוף על כל הקופה וזה הצליח. היכולת פה היא לא מדד להמשך".

אדהם האדיה: "הקבוצה רצה ורצתה, יש הרגשה של פספוס, יכולנו לעשות את זה. ברוב הדקות במחצית השנייה לא באנו לידי ביטוי ולא היינו חדים. לא הגענו לשום מצב. החבר'ה עבדו, היה רצון אדיר, שיחקנו שווה מול שווה נגד אלופת המדינה עם הסגל הכי טוב בארץ. אני גאה בחבר'ה. במשחק נתון כמו היום לא היו פערים בין הקבוצות, אבל הפקשוש היה מול השער. עניין של ריכוז ושל קבלת החלטות. הגול הראשון שלהם הגיע משום מקום והחזיר אותם למשחק. אני תמיד בטוח בעצמי, לא שינינו כלום בשיטת המשחק שלנו. לגבי הליגה, הקבוצה צריכה להתחזק בשניים- שלושה שחקנים בהתקפה".

עוד בנושא

גביע המדינה: הפועל באר שבע בשמינית הגמר אחרי 1:2 על אחי נצרת
גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את בני ממב"ע בדרך לשמינית
ג'ורדי קרויף: "לא התכוונתי לשתף את השחקנים שהכנסתי וזה אומר הכול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully