וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי אירווינג: "השתניתי, הקבוצה יותר חשובה לי מהמספרים שלי"

גארד בוסטון דיבר על העונה שלו בקבוצתו החדשה עד כה: "כשחקן צעיר הייתי חושב שנגמר העולם אם היה לי משחק פחות טוב, אבל היום אני חזק מנטאלית וזה לא משפיע עליי. לא אשתגע מהציפיות"

עריכת וידאו: מתן חדד

המעבר של קיירי אירווינג מקליבלנד לבוסטון בקיץ מפיק בינתיים תוצאות חיוביות לשני הצדדים, גם לסלטיקס וגם לגארד. למרות זאת, אירווינג מתעקש שהוא מתמקד כרגע יותר בניצחונות מאשר בסטטיסטיקה האישית שלו. אחרי שקלע 6 מ-16 מהשדה בלבד ב-84:91 של בוסטון מול מינסוטה, דיבר אירווינג על התקופה שלו בסלטיקס עד כה.

עוד בנושא:
בוסטון ניצחה את מינסוטה, פילדלפיה דרסה את דטרויט

"כשחקן צעיר הייתי נתקע במשחק אחד ולחשוב שהוא הסוף של הכול, של הכול. הייתי אומר שאם אני לא קולע טוב הלילה, אז אני לא יודע איך אגיע עד מחר. זה עד כמה שאני בטירוף לגבי המשחק", פתח הגארד בן ה-25, "אבל עכשיו הדבר שחשוב לי זו התמונה הגדולה. ככל שאתה יכול להשפיע על המשחק בצד ההגנתי ובצד ההתקפי ולהעמיד את הקבוצה שלך במצב שהיא יכולה לנצח, זה הדבר היחיד שבאמת חשוב. כל שאר הסטטיסטיקות והדברים, אתם יכולים לנסות לעשות אותם חשובים, אבל זה יגרום לכם לסטות מהעיקר, הייתי שם". אירווינג קולע העונה 24.2 נקודות למשחק, מעט פחות טוב משיא הקריירה שלו, שעמד על 25.2 עם קליבלנד בעונה שעברה, אבל הוא משחק שלוש דקות פחות ומרוצה מהעובדה שבוסטון במאזן מרשים של 10:32.

אירווינג אמר שהוא לקח העונה צעד אחורה והעניק חשיבות רבה יותר לקבוצה: "אני לא יכול להצביע על נקודה אחת ספציפית שגרמה לי לעשות את זה, אבל בשבילי העונה הזו היא חווית למידה משמעותית. הייתי מאבד את זה לגמרי אם לא הייתה לי סבלנות לאור הציפיות שהיו ממני והציפיות שהיו מהקבוצה העונה. אני מסרב להשתגע מזה, אני פשוט חזק מדי מנטאלית ופנימית. הכישרון יעשה את שלו על המגרש כל עוד אמשיך לעבוד קשה בכל אימון ומשחק. אני במסע שלי ולא חושב על שום דבר אחר. לקח לי הרבה זמן להבין את הדברים האלה".

קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס. AP
קיירי אירווינג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully