וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי חיפה: רפואה מכין הפתעה, ורמוט יפתח מנגד

המאמן המורחק יעלה במערך הגנתי יותר, כשאופיר טקיאר יפתח בהרכב. גלבאן קיבל הודעה שהוא לא בתוכניות. אצל הירוקים, שלומי אזולאי צפוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה (א', 20:30, ספ' 5)

סיבוב ח'הסתיים07/01/2018
הפועל תל אביב
  • אוסטיינד (27, פנדל)
6:4
  • (11) רוקאביצה
מכבי חיפה
צילום ועריכה: קובי אליהו

    הפועל תל אביב:

    סוף סוף האדומים מרגישים שחזרו למקומם הטבעי. הפועל תל אביב מגיעה בדריכות רבה לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5) מול מכבי חיפה בסיבוב ח' של גביע המדינה. קובי רפואה, שיישב ביציע בעקבות עונש ההרחקה משני משחקים, יעלה במערך הגנתי יחסית לזה בו משחקת הקבוצה בליגה הלאומית. שחר הירש יפתח כחלוץ בודד, כשההפתעה של רפואה תהיה הצבתו של אופיר טקיאר בכנף. רז שלמה יחבור לקפטן אביחי ידין במרכז השדה, כשאיתם אור אוסטוינד.

    פדרו גלאבן לא ייכלל בסגל למשחק. הקשר הארגנטינאי שוחח היום עם רפואה שהודיע לו כי אינו בתכניות המקצועיות שלו. בהפועל תל אביב טוענים שאין זו הודעת שחרור, אך הוא רשאי לחפש קבוצה שתקלוט אותו.

    מכבי חיפה:

    רוב שחקני ההרכב הראשון של רוב מאס ואיתי מרדכי יפתחו מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5), אך השניים יבצעו מספר שינויים. רז מאיר יפתח בעמדת המגן הימני במקום ארנסט מאבוקה המאכזב, כשגילי ורמוט יפתח במרכז הקישור. מוחמד עוואד ימשיך לקבל קרדיט בהיעדרו של עומר דמארי, כשגם גיורגי קוסטדינוב שוב יחסר. באסיפה שנערכה התמקדו המאמנים בשתי שיטות שבהן משחקת הפועל תל אביב וביקשו מהשחקנים להיות ערוכים לשני המצבים. מי שאמור להשתלב במשחק לראשונה מאז נפצע בתחילת העונה במשחק מול מכבי תל אביב הוא שלומי אזולאי, שיישב על הספסל.

    הבלם רמי גרשון אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "הפועל תל אביב משחקת בליגה הלאומית, אבל זה מועדון גדול עם שחקנים טובים ואסור לנו להקל ראש. אנחנו באים במלוא המוטיבציה והרצינות ורוצים לעבור שלב. אנחנו צריכים לעשות את ההפרדה בין משחק למשחק ובאמת מנסים להתנתק מכל מה שמסביב ולהתרכז במשחק הזה. הדבר הראשון שאנחנו רוצים זה להביא תוצאות טובות בשביל הקהל. רוצים לשמח אותם כי יודעים שהם עוברים תקופה לא קלה".

    (עדכון ראשון: 17:45)

    גילי ורמוט. ברני ארדוב
    חוזר להרכב מול האקסית האדומה. גילי ורמוט/ברני ארדוב

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully