וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה להנהלת מכבי תל אביב: צריך להתחזק בשחקן נוסף

6.1.2018 / 8:26

אחרי ההפסד הרביעי בחמשת משחקי היורוליג האחרונים, מאמן הצהובים מודאג מהסגל הדליל ודורש חיזוק בעמדות הגארד או הפורוורד. תסכול בקבוצה: "חבל להרוס את מה שהתחלנו". פראחוסקי: "התעייפנו"

נבן ספאחיה, מכבי תל אביב. GettyImages
אין לו מספיק כלים? ספאחיה/GettyImages

מד הלחץ עולה במכבי תל אביב לאחר ההפסד 93:81 אמש (שישי) לריאל מדריד. היה זה ההפסד הרביעי של הצהובים בחמשת משחקי היורוליג האחרונים שלהם, וכעת הם מדורגים במקום השמיני בלבד בטבלה כשבאסקוניה וברצלונה נושפות בעורפם. דשון תומאס עדיין פצוע, כך גם נוריס קול, ולמרות שנבן ספאחיה אמר שהוא "מקווה שלפחות אחד מהם יחזור למשחק הבא", בשיחות פנימיות המאמן מדגיש כי צריך להתחזק בעוד שחקן. לעת עתה נראה כי ישנו ניסיון לכבד את בקשתו, והצהובים אכן מחפשים שחקן נוסף, בעמדות הגארד או הפורוורד.

בקבוצה הביעו אמש דאגה מהירידה ביכולת של הקבוצה לאחרונה, ואמרו ש"חבל להרוס את מה שהתחלנו העונה, צריך לעשות הכל כדי להמשיך כמו שצריך את העונה". בקבוצה לא אהבו את הרפיון ההגנתי ברבע השלישי, וגם פייר ג'קסון, שהצטיין עם 29 נקודות, הסכים: "נכנענו ברבע הזה, הם קלעו כמה קליעות גדולות, ופתחו כבר פעם שלא יכולנו לחזור ממנו. מבחינה התקפית התחלנו טוב. טיפלנו יותר טוב בכדור ולא איבדנו הרבה, אבל צריך לדעת לקחת את זה גם למחצית השנייה".

ארט פראחוסקי שקלע 16 נקודות הוסיף: "ידענו שהם יבואו חזק למחצית השנייה, אבל התעייפנו באיזשהו אופן, ולא שמנו לב לפרטים מסוימים. נבדוק מה לא עשינו טוב".

עוד בנושא

ללא דשון תומאס ונוריס קול: מכבי תל אביב הפסידה 93:81 לריאל מדריד
עוד ביורוליג: פציעה מפחידה לננאלי בניצחון פנר, הכוכב עצרה את ז'לגיריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully