וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עקץ את קונטה: "אותי לעולם לא השעו על הטיית משחקים"

אחרי הניצחון על דרבי, מאמן מנצ'סטר יונייטד ניצל את הבמה כדי להמשיך את הטראש טוק עם מאמן צ'לסי: "אני לא צריך אותו כדי שיגיד לי שעשיתי טעויות בעבר". ואן דייק מתמוגג: "התגשמות חלום"

שחקן מנצ'סטר יונייטד ג'סי לינגארד חוגג. רויטרס
הציל את מוריניו. ג'סי לינגארד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד לא הרשימה יותר מדי אמש (שישי) אך הדיחה את דרבי מהצ'מפיונשיפ מהגביע עם 0:2 קשה בזכות שני שערים מאוחרים של ג'סי לינגארד הלוהט ורומלו לוקאקו שחזר מהפציעה שלו עם שער בתוספת הזמן.

בסיום המשחק ז'וזה מוריניו התייצב בפני העיתונאים וניצל את הבמה בעיקר כדי לסגור חשבון עם מאמן צ'לסי אנטוניו קונטה שתקף אותו במספר הזדמנויות כשעקץ: "אני לא צריך את המאמן של צ'לסי שיגיד לי שעשיתי טעויות בעבר ואעשה בעתיד. מה שלי יש להגיד זה שאני לעולם לא אושעה בגלל הטיית משחקים. אני לא מאשים אותו, התקשורת צריכה להתנצל בפניי ובפניו על כך שהיא שאלה אותו על כך שאמרתי שהוא התנהג כמו ליצן, היתה אי הבנה".

עוד בנושא:

לינגארד ולוקאקו הצילו את מוריניו בגביע, בכורה חלומית לוואן דייק בליברפול
רוס בארקלי חתם לחמש וחצי שנים בצ'לסי: "נרגש להגיע למועדון כזה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו. GettyImages
לא נשאר חייב לקונטה. מוריניו/GettyImages

מאוחר יותר הגיעה הדרמה של היום. ליברפול ניצחה 1:2 את אברטון בדרבי, וכובש שער הניצחון בדקה ה-85 היה לא אחר מאשר וירג'יל ואן דייק, שהצטרף רק לפני מספר ימים והפך לגיבור האוהדים בבכורה באנפילד. "איזה ערב. זה גול מיוחד מאוד עבורי ועבור משפחתי. אני חושב שלשחק באניפלד זה חלום של שחקן, ולכבוש כאן גול ניצחון בדרבי זה אפילו עוד יותר מיוחד", אמר ואן דייק בסיום.

יורגן קלופ הוסיף ש"לזה בדיוק ציפינו כשהחתמנו אותו. לכבוש שער כזה מול יציע הקופ זה עוד יותר גדול", אך הביע אכזבה מהיכולת של הקבוצה: "זה לא היה הכדורגל שלנו, זו היתה מלחמה. ואם כבר מלחמה, אז לפחות ניצחנו בה. בכל מקרה יש הרבה מה לשפר. השער שספגנו היה נוראי. לדעתי זו ההגנה הכי גרועה שראיתי בימי חיי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
וירג'יל ואן דייק ליברפול. רויטרס
כבר כבש את האוהדים. ואן דייק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully