וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוקת תפקידים בחיפה: מאס מאמן הגנה, מרדכי מאמן התקפה

5.1.2018 / 14:09

בעקבות התוצאות, הצוות המקצועי הודיע לשחקנים על שינוי במתכונת האימון. הקבוצה התאמנה תחת גשם שוטף, המשחקון בוטל. שחקנים: "בעונת רוני לוי התגברנו על משברים. הפעם באים בלי ציפיות לגביע"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שחקני מכבי חיפה התבשרו היום (שישי) באימון על חלוקת תפקידים חדשה של הצוות המקצועי. רוב מאס ישמש כמאמן הגנה ואיתי מרדכי יעבוד עם שחקני ההתקפה. השינוי הזה מגיע על רקע התוצאות האחרונות, כששחקנים סיפרו כי בצוות הרגישו שיש לתת יותר דגש על מרכז ההגנה ועל חוסר ניצול המצבים בהתקפה. "שום דבר לא עובד העונה, אז אולי זה הפתרון", סיפר אחד השחקנים בסיום האימון.

בכפר גלים ירד היום גשם שוטף. השחקנים התבקשו להיזהר מתיקולים מיותרים משום שהמגרש היה רטוב מאוד. בעקבות הגשם בוטל גם המשחקון שהיה אמור להיערך. "אי אפשר להתאמן ככה. כל נגיעה בכדור מסוכנת", אמרו השחקנים. יחד עם זאת, האימון הסתיים כמתוכנן משום שלא היו רוחות חזקות. האימון התבסס בעיקר על הנעת כדור ובו נטלו חלק גם קאיו וקלאוס.

עוד בנושא:

מאור בוזגלו נותח בלונדון: "עכשיו מתחילה העבודה המאתגרת"
מכבי חיפה תפתח את החוזה של עומרי גלזר
אוהדי מכבי חיפה פוצצו את האימון: "אין לכם כבוד"

עוזר מאמן מכבי חיפה, רוב מאס. אדריאן הרבשטיין
הזהיר מפדרו גלבאן. רוב מאס/אדריאן הרבשטיין

לאחר מכן ערך רוב מאס אסיפת שחקנים לקראת הפועל תל אביב, בה הוא שם דגש על ההיכרות עם שחקני היריבה. אחד השחקנים אמר בציניות: "רובם כבר היו כאן, אנחנו מכירים אותם היטב". במהלך האסיפה הסביר הצוות המקצועי כי המערך של הפועל תל אביב תלוי בעיקר בשחקן אחד, פדרו גלבאן, שאם יפתח, הפועל תל אביב תשחק במערך של 4:4:1:1. "אהבתי את הגישה שלכם באימון אתמול", סיכם מאס את האסיפה. "האימון היה מאוד אמוציונאלי, תמשיכו ככה ואין לי ספק שנצליח".

למרות הדברים האלה, במועדון יודעים שהדחה בשלב כזה של הגביע רק תחריף את המשבר העמוק בקבוצה. "אין לנו ברירה, אלא לעלות ולנצח את המשחק הזה. הליגה נגמרה מבחינתנו, אז הגביע זה מה שנשאר. בעונת רוני לוי הצלחנו להתגבר על כל המכשולים, על משבר קשה עם בניון ועטר, ולזכות. אנחנו באים בלי ציפיות, אולי אפשר להפתיע גם הפעם", אמרו.

עוד באותו נושא

מאור בוזגלו נותח בלונדון: "עכשיו מתחילה העבודה המאתגרת"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully