וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: רן קדוש שוב יבקש לעזוב. כיוואן ייזום שיחה עם כץ

5.1.2018 / 9:07

השניים שקלינגר הטיל וטו על עזיבתם שוב לא שותפו, הקשר רתח: "אולי אני לא צריך להיות כאן". כץ ינחת בישראל ומאמין: ממן יחתום לשלוש שנים. מיטרבסקי יעבור בבקרה בתחילת השבוע

ברני ארדוב

הפועל חיפה עלתה אתמול לשלב הבא בגביע ובשבוע הבא, עם הגעת יואב כץ לישראל, תנסה לסגור סופית את הסגל שלה עד תום העונה. במקביל למגעים עם יוסיפ איבנצ'יץ', במועדון חושבים גם על אלטרנטיבה ישראלית, אך מאמינים כי בסופו של דבר השחקן ישוחרר אחרי שתושלם עסקת העברתו של דויד מנגה לאשקלון. "עד כה עלו שמות של הרבה מועמדים, אבל יואב לא אישר אף אחד. איבנצ'יץ' מעניין אותנו, אבל נמתין בסבלנות", אמרו הלילה במועדון.

כזכור, כץ ישוב ביום שני לישראל כדי לצפות במשחק מול בית"ר ירושלים ובאותו מעמד ישוחח גם עם חנן ממן לגבי העונה הבאה. כץ מציע לקשר שדרוג עם חוזה לשלוש שנים. ריסטו מיטרבסקי טרם עבר בבקרה אבל אמור להיות בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים. עדן בן בסט שקיבל מנוחה אתמול אמור להיות כשיר להתמודדות. גורם במועדון גם אמר היום: "אם יוסי בניון ישוחרר מבית"ר ירושלים, נשמח לקלוט אותו".

במועדון היו מרוצים מההעפלה לשלב הבא, אבל לא מהיכולת. "הייתה בעיה עם הסיומת. יכולנו להכריע את המשחק קודם, אבל מצד שני, קבוצות עדיפות הודחו אתמול. בגביעמחשוב קודם כל לעבור שלב", אמרו. מי שלא מרוצים ממעמדם בקבוצה הם השוער רן קדוש והקשר הישאם כיוואן. "אם גם בגביע אני לא מקבל דקות, אולי אני לא צריך להיות כאן", אמר הקשר לחבריו. גם השוער נשמע מתוסכל מאוד בסיום אחרי שקלינגר הבטיח לו שיהיה חלק מהרוטציה ולכן סירב לשחררו להפועל רעננה. אחרי אתמול, קדוש ישוחח שוב עם קלינגר וכץ ויבקש שחרור. כיוואן יזם שיחה עם כץ שמסרב לשחררו, אך במצב הנוכחי הוא לא מוכן להישאר בקבוצה.

רן קדוש, הפועל חיפה. ברני ארדוב
מתעקש. רן קדוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully