וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אלה המשחקים הכי קשים, כל הכבוד לשחקנים"

4.1.2018 / 22:25

מאמן הפועל חיפה שמח אחרי ה-1:2 על הפועל פתח תקוה בסיבוב ח' של גביע המדינה, והוסיף: "שיחקנו נגד קבוצה טובה שתיאבק על העלייה ושלטנו במשחק. מי שלא מגיע מוכן בגביע מפסיד"

שחקני הפועל חיפה חוגגים, רוסלן ברסקי. יותם רונן
שחקני הפועל חיפה חוגגים/יותם רונן

משחקי סיבוב ח' של גביע המדינה יצאו לדרך היום (חמישי) כשבמוקד הפועל חיפה גברה 1:2 בחוץ על הפועל פתח תקוה ובמשחק על טהרת ליגת העל מ.ס. אשדוד הפכה פיגור ל-1:3 אחרי הארכה באשקלון. שתי נציגות מליגה א' עלו שלב: סקציה נס ציונה, מוליכת ליגה א' דרום, גברה 0:2 על בני סכנין מליגת העל ובית"ר כפר סבא הפתיעה את הפועל קטמון עם 1:2 בטדי. במשחק נוסף הפועל עכו גברה 0:1 על מ.ס. כפר קאסם אחרי הארכה.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה טובה, קבוצה שתהיה אחת משלוש הקבוצות שייאבקו על העלייה לליגת העל. היא קבוצה עם שחקנים מנוסים וזה שהיה קשה זה בגלל שאנחנו עשינו את זה קשה. היו לנו מצבי הבקעה של 100% שער וראיתם את זה לבד. החמצות כאלה זה דבר שלא מתאים ולא מתקבל ונצטרך לתת על זה את הדעת וכך נגררנו את הדקה האחרונה. לפעמים אפשר לשלם על זה ביוקר ולשמחתי לא שילמנו על זה ביוקר. גם במחצית הראשונה שיחקנו טוב ופתח תקוה ניצלה טעות אחת שעשינו. שלטנו בצורה מוחלטת במשחק. אני חייב להחמיא לשחקנים על הגישה שלהם היום, אלה המשחקים הכי קשים כי תמיד יש הפתעות בגביע. מי שלא מגיע מוכן, מפסיד ושמעתי שהיו הפתעות. לא רצינו להיות בחגיגה של המודחות וכל הכבוד לשחקנים. אני מעריך את זה וגאה במה שהם עשו".

עוד בנושא:

גביע המדינה: שתי נציגות מליגה א' עלו לשמינית הגמר

חנן ממן שחקן הפועל חיפה. יותם רונן
"יש לי שחקנים ברמה גבוהה מאוד". חנן ממן בפעולה/יותם רונן

קלינגר התייחס להרכב החזק שהעלה ואמר: "העניין של ההרכב החזק הוא לא רק עניין של יעד זה עניין של מה אתה מראה לשחקנים. אם אתה רוצה להראות רצינות, תשחק עם השחקנים הכי נכונים מבחינתך. לצערי נאלצנו להוציא את מלול וחנן ממן כדי לשמור עליהם, אבל בסדר. לאן נגיע בגביע? זה תלוי באיך שניראה. אם השחקנים שאנחנו רוצים להחתים ולא יהיו לנו פציעות חלילה, אנחנו יכולים ללכת עד הסוף". על רכש צפוי: "על החתמה אחת כבר הודענו ואני מקווה שבימים הקרובים נודיע על החתמה של שחקן התקפה נוסף". לקראת משחק הליגה הקרוב מול בית"ר ירושלים אמר קלינגר: "אני חושב שאת השחקנים שלי השנה אני לא צריך להכין בצורה מיוחדת, רק נושאים טקטיים מסוימים. יש לי שחקנים ברמה גבוהה מאוד, רציניים ואינטליגנטיים מאוד".

מאמן בית"ר כפר סבא, נועם שוהם: "קטמון טובה ומאומנת עם שחקנים ברמה גבוהה, אבל עשינו ניצחון גדול. מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד רוצה לעבור, אני חולם כמאמן כפי שעשיתי בתור שחקן. רוצה לקבל קבוצה שתשאיר סיכוי לעלות".

מאמן הפועל עכו אלדד שביט: "הקבוצות באות, עושות טקטיקה טובה ומקשות. אנחנו רגילים להיות אנדר דוג בליגה וזה בא היום לידי ביטוי, הקשה עלינו לפרוץ את ההגנה של כפר קאסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully