וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה כעס על משחק ההגנה של מכבי תל אביב: "מצפה להגנה טובה יותר"

4.1.2018 / 21:17

מאמן הצהובים נזף בשחקנים לפני המשחק מול ריאל מדריד בחוץ במחזור ה-16 ביורוליג (ו', 21:45, ספורט 5): "ננסה לעשות את הכי טוב שלנו גם כשאנחנו חסרים מספר שחקנים"

אתר רשמי

מכבי תל אביב תתמודד מחר מול ריאל מדריד במסגרת המחזור ה-16 ביורוליג, שיפתח את הסיבוב השני. הצהובים סיימו את הסיבוב הראשון במאזן 7:8, כאשר בסיבוב השני ממתינים למכבי תל אביב תשעה משחקי חוץ. הצהובים מגיעים ללא הגארד נוריס קול הפצוע בשריר הירך ודשון תומאס, שנותרו בארץ.

עוד בנושא:
פאבלו לאסו בראיון בלעדי לוואלה! ספורט: "דונצ'יץ' מיוחד"

מאמן הצהובים נבן ספאחיה כעס על ההגנה של הקבוצה, והלין בפני השחקנים על חוסר התיאום שהובילו לאיבודים במשחק הליגה האחרון מול הפועל תל אביב, "בטח שיש על מה לעבוד כשאתה משחק מול קבוצה כל כך טובה", אמר ספאחיה באימון הערב, "הם משחקים כדורסל טוב עכשיו, כך שזה יהיה משחק קשה. אנחנו כמובן ננסה לעשות את הכי טוב שלנו גם כשאנחנו חסרים מספר שחקנים, ננסה להילחם ולהישאר חיוביים. אני מצפה מהשחקנים שלי לשחק עם הגנה טובה יותר, ולעשות את הדברים הטובים שעשינו בפרק הראשון של העונה".

ריאל מדריד מגיעה אחרי שניצחה 69:81 בחוץ את באסקוניה במשחק במסגרת המחזור ה-13 בליגה הספרדית והגדילה את הפער שלה בצמרת טבלת ה-ACB. הספרדים נמצאים במומנטום טוב לאחר שהשיגו ניצחונם השמיני ברציפות בכל המסגרות. ביורוליג הבלאנקוס ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים, כולל 77:79 בחוץ מול פנרבחצ'ה במחזור האחרון. פורוורד ריאל טריי תומפקינס אמר: "הסגל של מכבי מלא משאבים, יש לה קבוצה חזקה מאוד בכל העמדות ומעל הכול בצבע. נצטרך לעשות דברים טובים בהגנה. מכבי תל אביב יכולה לרוץ, יש לה כוח ואם ניתן להם להיכנס לקצב שלהם, יהיה קשה לעצור אותם".

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
זעם על ההגנה. ספאחיה/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully