וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר מותחן: הפועל ירושלים ניצחה 79:84 את מכבי חיפה בארנה

סיומת טובה של האלופה העניקה לירושלים את הניצחון בשחזור גמר הפלייאוף מהשנה שעברה. רונלד רוברטס הצטיין עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים. בלייזר קלע 16 לחיפה. אומיץ' יובש על ספסל ירושלים ולא שיחק

one

הפועל ירושלים ניצחה הערב (חמישי) בארנה 79:84 את מכבי חיפה בשחזור גמר הפלייאוף של העונה שעברה. האלופה ניצלה את ההפסד של מכבי תל אביב בדרבי כדי לסגור פערים מהמובילה הצהובה. חיפה של עופר רחימי שוב נראת במשבר עם הפסד ליגה שני ברציפות.

על הפרקט התפתח משחק הפכפך כשהיתרון עבר מצד לצד משך פעמים רבות. מעל כולם הערב היה רונלד רוברטס שתרם 21 נקודות (7 מ-11 מהשדה) ו-12 ריבאונדים לזכות ירושלים. ליאור אליהו ניפק 16 נקודות בהתקפה וג'רום דייסון הוסיף 15 כולל כמה שלשות מומנטום חשובות. הסנטר הסלובני אלן אומיץ' לא ראה פרקט אפילו לשנייה ונראה שהוא יצטרף בקרוב לאוסטין דיי ששוחרר משורות האלופה. אצל הירוקים שנשארו עם המחמאות, עוז בלייזר ממשיך בעונה המצוינת שלו וניפק ערב של 16 נקודות. לזר החדש זאק גראהם היה משחק סולידי משלו של 14 נקודות. אבל לעופר רחימי יש הרבה עבודה כדי להחזיר את הקבוצה למסלול הנכון מבחינתה.

הקהל של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הקהל של הפועל ירושלים/ברני ארדוב

מהלך המשחק

ירושלים פתחה את המשחק טוב יותר ואסיסט של יוגב אוחיון לליי אפ של ליאור אליהו קבע 6:11 לאלופה. חיפה לא ויתרה ורג'י באקנר וזאק גראהם העבירו את היתרון לירוקים -11:12. עד לסיום הרבע היתרון חזר לאלופה כששלשה של ג'רום דייסון העמידה את התוצאה על 22:27 לירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליאור אליהו, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ליאור אליהו שולט בכדור/ברני ארדוב

בתחילת הרבע השני ירושלים עלתה ל-22:29 מסל של רונלד רוברטס, אבל חיפה הגיבה בריצת 0:6 כשסל של ברנדון בואומן קבע 28:29 בלבד לזכות ירושלים. מודי מאור ומיקי גורקה מיהרו להזעיק פסק זמן. עם החזרה לפרקט ירושלים הרבתה להחטיא זריקות פנויות כשמן העבר השני זאק גראהם הראה לאלופה איך עושים זאת נכון ושלשה שלו קבעה 35:35. המשחק המשיך להיות צמוד והקבוצות ירדו להפסקה כשחיפה הובילה 42:43.

סטרטוס פרפרוגלו, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
פרפרוגלו מחפש את הטבעת/ברני ארדוב

ירושלים עלתה עם מוטיבציה לרבע השלישי והשוותה ל-48:48 עם דאנק של רוברטס. חיפה לא ויתרה וחזרה להפרש של ארבע נקודות אחרי סל של באקנר (53:57). ירושלים הגיבה בנקודות של הלפרין שקבע 57:57. מטוטלת המשיכה לנוע, חיפה שוב יצאה לריצה והובילה 61:66 לפני עשר הדקות האחרונות.

מודי מאור, מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
חיפש סיוע מלמעלה ומצא. מאמן ירושלים מודי מאור/ברני ארדוב

פתיחת הרבע האחרון התעכבה במשך כמה דקות בשל תקלה בשעון 24 השניות. עם חידוש המשחק ירושלים פתחה מבערים ושלשה של דייסון קבעה 66:66. חיפה לא הצליחה לקלוע ודייסון שוב ניפק שלשה, רביעית שלו במשחק, בדרך ליתרון לבן 66:69. רחימי הזעיק פסק זמן. אחרי השיבה לפרקט הצרות של חיפה נמשכו עם פציעה של אנג'ל מרטינז שירד לספסל, אבל גוני יזרעאלי שיפר את מצב הרוח של הירוקם כשסל שלו קבע 70:71 בלבד לירושלים. הלבנים לא הצליחו לנפק סל ומן העבר השני ווילי וורקמן החזיר את היתרון לאורחים - 71:72.

אלן אומיץ', הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יובש על הספסל. אלן אומיץ'/ברני ארדוב

מן העבר השני יוגב אוחיון נשלח לקו, עמד בלחץ והקבוצה הביתית שוב נטלה את ההובלה. אבל עוז בלייזר החזיר בשלשה עם הנקודה ה-16 שלו במשחק וחיפה שבה להוביל 73:75. הדרמה נמשכה כשרוברטס נשלח לקו וניפק שתי נקודות בדרך ל-75:75 ארבע דקות לבאזר. וורקמן הגיב בג'אמפ ושתי נקודות לזכות חיפה, מן העבר השני פפרגולו השיב במהלך של סל ועבירה וירושלים הובילה בנקודה 77:78. הדרמה נמשכה כשפפרגולו העלה מהקו את הקבוצה הביתית ל-79:82 ומנגד שלשה של יזרעאלי טיילה על הטבעת ויצאה החוצה. ירושלים לא הצליחה לקלוע ובדקה האחרונה חיפה הפגיזה את הסל של ירושלים אבל הכדור פשוט לא רצה להיכנס פנימה.

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאמן מכבי חיפה עופר רחימי/ברני ארדוב

וורקמן נשלח לקו לזכות חיפה 11.5 שניות לסיום כשחיפה בפיגור שלוש. הגארד החטיא את שתי הזריקות, את השנייה בכוונה, חיפה השתלטה על הריבאונד, אבל השופטים קבעו שהירוקים הסתערו מוקדם על הכדור והעבירו את הפוזשן לירושלים. פפרגולו נשלח לקו, קלע שתיים וסגר עניין עשר שניות לסיום. תוצאת סיום: 79:84 להפועל ירושלים. אגב, הסנטר של ירושלים אלן אומיץ' לא שותף אפילו לשנייה ונראה כועס על הספסל.

קלעו להפועל ירושלים: רונלד רוברטס 21 נקודות ו-12 ריבאונדים, ליאור אליהו 16 ו-7 ריבאונדים, ג'רום דייסון 15, סטראטוס פרפרוגלו 13 ו-6 ריבאונדים, יותם הלפרין 7, יוגב אוחיון 6, בר טימור 4, קיילין לוקאס 2. רם אליאספור (1:00 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי חיפה: עוז בלייזר 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, זאק גרהאם 14, ברנדון בואומן 12 נקודות, גוני יזרעאלי 11, ווילי וורקמן 11 ו-10 ריבאונדים, אנחל רודריגס 8 ו-8 אסיסטים, רג'י באקנר 7. רועי הובר (4 דקות), פרדריק בורדיון (6), דניאל קופרברג (1) שותפו, אך לא קלעו.

יוגב אוחיון, הפועל ירושלים,. ברני ארדוב
יוגב אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully