וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דור מיכה האריך את חוזהו עד 2021

4.1.2018 / 18:20

אחרי מו"מ ממושך, הקשר חתם על חוזה לארבע שנים במסגרתו הוא ירוויח 400 אלף דולר נטו לעונה ויהיה הישראלי בעל השכר הגבוה יותר בקבוצה. מיכה: "זה מרגש". קרויף: "מדובר באיתות מהבעלים"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אביעד בלילי

זה היה באוויר בימים האחרונים והיום (חמישי) מכבי תל אביב הודיעה על כך שדור מיכה חתם על חוזה חדש עד 2021. מיכה, שבחודש מארס יחגוג 26 מסיים חוזה בסוף העונה הנוכחית, אך החוזה החדש עליו הוא חתם נכנס לתוקף באופן מיידי ומבטל את יתרת חוזהו הקודם כך שהחוזה החדש הוא לארבע שנים, עם אופציה לעונה נוספת. מיכה בחן הצעות מאירופה, אלא שההצעה שהגישה לו מכבי תל אביב היא הגבוהה מכולן ובשלב זה השחקן ויתר על חלומו לטעום מליגה אירופית ויישאר בחוזה גבוה מאוד בקרית שלום.


במסגרת חוזהו החדש מיכה ירוויח כ-400 אלף דולר נטו לעונה שכר בסיס ומענק של 50 אלף דולר אם הוא ישחק 70% מהמשחקים. מיכה ירוויח אלף דולר לנקודה על פי 60 נקודות וסעיף השחרור שלו יעמוד על כ-2.5 מיליון יורו לעונה. הוא יצטרף אל איתן טיבי, עומר אצילי ואלירן עטר, בעלי השכר הגבוה מבין הישראלים ואף יעבור אותם.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב בוחנת את האפשרות לצרף את חנן ממן
סטיב מקלארן: "תכננתי לעבוד במכבי תל אביב רק 3-4 ימים בשבוע"
מכבי תל אביב: אלירן עטר מאוכזב ממעמדו

דור מיכה. מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא הולך לשום מקום. מיכה חותם על החוזה החדש/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מיכה, 25, אמר לאתר הרשמי: "זהו רגע מרגש עבורי להאריך את החוזה בארבע שנים נוספות. כשחקן שערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים לפני 8 שנים חלמתי ללבוש את המדים הצהובים ומאז הייתי שותף לזכייה ב-6 תארים והישגים רבים בזירה האירופית. היום הגשמתי את החלום כשחתמתי על חוזה חדש והבטחתי מינימום של 12 שנים בסגל הקבוצה הבוגרת".

מיכה (25) שיחק לכל אורך קריירת הילדים, הנערים והנוער במכבי תל אביב. לקבוצה הבוגרת עלה ב-2011 ורשם עד כה 208 משחקי ליגה, בהם כבש 22 שערים. בין היתר, עזר לצהובים לזכות בשלוש אליפויות רצופות (2012/13, 2013/14, 2014/15) ובגביע המדינה (2014/15).

ג'ורדי קרויף התייחס להארכת החוזה של דור מיכה ואמר: "אני חושב שמדובר שחקן בית שהפך לשחקן משפיע על המגרש. הוא שיחק קיבל דקות משחק תחת כל מאמן שהיה פה וזה מראה עד כמה שהוא טוב. זה גם איתות חשוב מהבעלים שמראה מחויבות ארוכת טווח למועדון".

לקראת המשחק מול בני ממב"ע בגביע המדינה בשבת הקרובה (18:10) אמר קרויף: "כל מי שמגיע לשלב הזה בגביע ראוי לכבוד. זה יהיה חוסר מקצוענות מצידנו לחשוב שזה יהיה קל. ההיסטוריה שלנו העונה מראה שאין משחקים קלים אם לא נותנים מאה אחוז. אנחנו נבוא במלוא הרצינות, נכבד את היריבה, אך המטרה היא ברורה: לעלות שלב".


(עדכון ראשון 11:04)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
"מיכה הפך לשחקן משמעותי". קרויף/קובי אליהו

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully