וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "המזרח טוב מאוד העונה, ואנחנו לא כל כך טובים"

כוכב קליבלנד מודאג אחרי ההפסד לבוסטון. אייזאה תומאס התרגש מקבלת הפנים בגארדן: "יש אהבה אמיתית משני הצדדים". פול ג'ורג' מדבר על עזיבה אפשרית, סטפן קרי מתמוגג מטריי יאנג

עריכת וידאו: מתן חדד

המשחק המרכזי ב-NBA הלילה (בין רביעי לחמישי) הפגיש את קליבלנד עם בוסטון. אייזאה תומאס שב לגארדן, הפעם בבגדים אזרחיים ובמדי היריבה המרה, וזכה לתשואות רמות מהאוהדים שאהבו אותו כל כך. בלעדיו, קליבלנד סיפקה משחק התקפי רע מאוד ונכנעה 102:88 לסלטיקס. כמה רע? הקאבס קלעו רק 34.8 אחוז מהשדה, וקטעו רצף של 26 משחקים עם 10 שלשות או יותר, כשדייקו רק ב-8 מ-32 מחוץ לקשת.

"אני תמיד מודאג מקבוצות שהולכות ומשתפרות", אמר לברון ג'יימס, שסיים עם 19 נקודות ו-4 איבודים, "אבל אני עסוק עוד יותר בניסיון להשתפר. זה חשוב יותר. וושינגטון ובוסטון משתפרות, גם מיאמי מנסה להשתפר וטורונטו משחקת יוצא מהכלל. המזרח טוב מאוד העונה, וכרגע אנחנו לא כל כך טובים. נראה מה יקרה. תמיד צריך לדאוג מהיריבות, זה ברור. אני עדיין לא יודע מי אנחנו, נצטרך לחכות עד שאייזאה יחזור לגמרי כדי לדעת".

עוד בנושא:

בוסטון ניצחה את קליבלנד, שלשת ניצחון לסטפן קרי מול דאלאס
עונת מעבר: המועמדים המרכזיים לטרייד משמעותי בתקופה הקרובה

שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. AP
כל המזרח משתפר, וקליבלנד? לברון/AP

בראד סטיבנס ניסה להסביר איך עצר את לברון על 19 ואת הקאבס על 88: "אין אף אחד שיכול לשמור עליו למשך משחק שלם. צריך לזרוק עליו כמה שיותר שחקנים, ואז להתפלל".

בחזרה לתומאס. הרכז הננסי ביקש מראשי בוסטון שלא יערכו לו טקס הוקרה, אך בתחילת הרבע השני הוקרן על המסך סרטון עם חלק מביצועיו בירוק, מה שהוביל לסטנדינג אוביישן. "לא ציפיתי לזה", אמר בסיום, "בעיקר בגלל שביקשתי מהם שלא לעשות לי מחוות. אבל האוהדים הראו מי הם באמת, וכמו שכבר אמרתי - יש אהבה אמיתית משני הצדיים. אני אוהב את העיר הזו, את המועדון הזה, הם נתנו לי הזדמנות להיות מי שתמיד רציתי להיות. אין לי טינה כלפי אף אחד בעיר או במועדון ושמחתי לחזור".

שחקן בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג עם שחקן קליבלנד קאבלירס אייזאה תומאס. AP
קבלת פנים חמה. תומאס עם אירווינג/AP

פול ג'ורג' שיחק והצטיין הלילה באולם בו הוא עשוי לבלות את מרבית זמנו בעונה הבאה - סטייפלס סנטר, שם הביס עם אוקלהומה סיטי את לוס אנג'לס לייקרס. בסיום המשחק, סיפר על ההתלבטויות שלו בנוגע לעתידו החל מהקיץ הבא, בו יהיה שחקן חופשי: "יש לי הרבה על מה לחשוב. הקיץ הזה יהיה ענק. אם ארגיש שאנחנו בכיוון הנכון, שאנחנו בונים משהו, שיהיה פה בסיס, זה יהיה די מטופש עבורי לעזוב. אני מודע לכך שאנחנו ביחד פחות מעונה. מבחינתי זה לא עניין של אליפות או לפוצץ הכל ולעזוב. העניין הוא לבנות".

ג'ורג' נשאל על השיפור של הת'אנדר לאחרונה, וסיפר: "האתגר הכי גדול היה שלי ושל כרמלו, שאמרנו לווסטברוק שהוא צריך להיות מי שהוא. כולנו קצת פחדנו לדרוך אחד לשני על הרגליים. הרגשתי שראס ניסה לערב שחקנים אחרים עם זריקות שהוא היה צריך לקחת, וזה הוציא את כולם מהקצב. עכשיו הוא יודע שאנחנו מגבים אותו. אנחנו סומכים עליו. הוא סומך עלינו. כקבוצה אנחנו יותר רגועים".

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר פול ג'ורג'. AP
לא עוזב כל כך מהר. ג'ורג'/AP

סטפן קרי סיפק עוד הופעה נהדרת, כשקלע 32 נקודות, כולל שלשת הניצחון ב-122:125 הדרמטי של גולדן סטייט על דאלאס. חסימה של דריימונד גרין פחות או יותר פינתה אותו, ומשם והלאה לכולם היה ברור מה תהיה התוצאה הסופית. "דריימונד עשה לי חסימה מצוינת", אמר, "הצלחתי להפתיע את יוגי פרל ולקלוע. יש לי ביטחון לקחת את הזריקה ולגמור את המשחק". דירק נוביצקי, שאיחר בחילוף, היה מתוסכל ואמר: "זריקת ניצחון פנויה מדי לקלעי הכי גדול בתולדות המשחק".

בסיום, נשאל קרי מה דעתו על סנסציית המכללות טריי יאנג, הפרשמן של אוקלהומה שהשווה לא פעם לכוכב גולדן סטייט, ואמר: "הוא מדהים. הביטחון שהוא משחק איתו... זה נראה כאילו הוא תמיד שקול ויודע מה לעשות עם הכדור. הוא זורק ממרחק ויש לו יצירתיות במשחק, זה מגניב לראות. אני צופה בו הרבה. יש בו משהו ממגנט, כיף לראות אותו".

לאחר המחמאות שקיבל, צייץ יאנג לקרי: "תודה על המילים, אחי".

עוד באותו נושא

היורש של סטפן קרי: ארה"ב מתמוגגת משחקן אוקלהומה טריי יאנג

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully