וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש של אברהם גרנט: מונה ליועץ המקצועי של נורת' איסט ההודית

ישראלי שלא אימן מאז שעזב את נבחרת גאנה לפני כמעט שנה, מונה לתפקיד על ידי הבעלים של הקבוצה ג'ון אברהם שנחשב לחברו הקרוב. הקבוצה ההודית ממוקמת במקום הלפני אחרון

אברהם גרנט נורת' איסט. יח"צ,
ההודעה על מינויו של גרנט/יח"צ

אחרי תקופה ארוכה מאוד של המתנה, אברהם גרנט מצא ג'וב חדש. מאמן נבחרת גאנה לשעבר מונה היום (חמישי) לתפקיד של "יועץ" מקצועי בקבוצת נורת' איסט יונייטד מהליגה ההודית, שהבעלים שלה ג'ון אברהם הוא חברו הקרוב של גרנט. נורת' איסט ממוקמת במקום הלפני אחרון בליגה ההודית והיא הפסידה בחמישה מתוך שבעת המחזורים שנערכו עד כה כשבקבוצה מקווים שגרנט יהיה זה שיסייע לה להיחלץ מהתחתית.

כידוע, גרנט לא אימן מאז שסיים את משרתו כמאמן נבחרת גאנה לפני כמעט שנה. הישראלי כבר סיכם כמאמנה של לבסקי סופיה באוגוסט האחרון אך המו"מ פוצץ וכעת הוא יחל באתגר חדש הרחק מאור הזרקורים אחרי שכבר אימן בפרמיירליג ובשיא תהילתו הגיע לגמר ליגת האלופות עם צ'לסי וגם לגמר אליפות אפריקה עם גאנה - בשני המקרים הוא הפסיד בצורה כואבת. הקבוצה ההודית פיטרה את מאמנה ז'ואאו דה חסוס השבוע בשל רצף ההפסדים וגרנט שהגיע כבר להודו, צפוי להיות נוכח באימון הקבוצה היום וישמש גם כמאמן הזמני עד שימונה מאמן קבוע. נורת' איסט תארח את גואה במחזור הקרוב בשבת ותנסה לעצור רצף של ארבעה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully