וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רועי קהת עשוי לעבור להפועל באר שבע בקיץ

4.1.2018 / 8:22

ברק בכר ינסה לקלוט את הקשר אם יעזוב את מכבי חיפה. עם או בלי קשר לעסקה, חיפה תנסה לקלוט את אחד השחקנים שישוחררו מהאלופה הנוכחית. קבוצות גיששו אצל נציגי גילי ורמוט, מעקב אחרי מרואן קבהא

מערכת וואלה!

הקשר רועי קהת עשוי לעבור להפועל באר שבע בקיץ. השחקן מחזיק בחוזה ארוך טווח במכבי חיפה, אבל מקורבים למהלך מספרים כי קיימת אפשרות לפיה העסקה תכלול העברת שחקן שיעשה את הדרך ההפוכה, מהנגב למכבי חיפה. קהת לא מרשים מאז שהגיע למכבי חיפה, ומי שרוצה לקלוט אותו הוא מאמנו לשעבר בעירוני קרית שמונה, ברק בכר, שמעריך אותו מאוד.

"קהת הצטיין אצל ברק, הוא אוהב את סגנון המשחק שלו והוא מתאים לו מאוד", אמר אותו גורם. חיפה רצתה בעבר את דור אלו וגם את וובה בראון, שלא ברור האם יישארו בנגב בעונה הבאה. גם מוחמד גדיר לא אמור להישאר בקיץ ואם באר שבע תצרף את קהת, חיפה תנסה לצרף את אחד השחקנים הללו, עם או בלי קשר לעסקת קהת.

ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "רועי קהת לא משוחרר".

עוד בנושא:

מאור בוזגלו המריא לאנגליה לקראת בדיקת ארתרוסקופיה
כסף קטלני: יעקב שחר לא מבין את חלקו בכישלון של מכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה, רועי קהת. אדריאן הרבשטיין
יתאחד עם בכר? רועי קהת/אדריאן הרבשטיין

שחקן נוסף שמעורר עניין כבר במהלך החלון הנוכחי הוא גילי ורמוט. מספר קבוצות מליגת העל פנו לנציגיו בנוגע לאפשרות שישוחרר ממכבי חיפה. במועדון הבהירו כי מלבד שני שחקנים צעירים, ביניהם שי בן דוד, לא ישוחררו מיוזמתם שחקנים בחלון ההעברות הקרוב וכרגע נראה כי רק פניה רשמית של ורמוט לחיפה בבקשה להשתחרר תשנה את פני הדברים. "מי שיפנה מיוזמתו לא ימשיך בינואר, אבל לנו אין כוונה לשחרר שחקנים", אמרו בחיפה. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי מכבי פתח תקוה תנסה לצרף את עומר דמארי אם יעזוב את מכבי חיפה כבר בינואר. סוכנו של השחקן רונן קצב פנה למכבי חיפה בעניין ונתקל כרגע בסירוב.

המהפכה הצפויה בקיץ בסגל הזרים עשויה לכלול באופן מפתיע גם את ארנסט מאבוקה, שבתחילת העונה קיבל שבחים מראשי המועדון אך מאז חלה נסיגה ביכולתו. במועדון יעקבו אחר היכולת של הקמרוני והחלטות יתקבלו רק בסיום העונה, אך כרגע נראה שמלבד אליסון דוס סנטוס, שמוחמד אלאך מעריך מאוד ואף הוא נמצא בירידה, כל הזרים נמצאים תחת זכוכית מגדלת.

כזכור מוחמד אלאך החליט להקפיא את תכנית הרכש שלו בינואר ובשלב זה אין בכוונתו לצרף שחקנים זרים, כשאלאך כבר הבהיר להנהלה שגם אם יעשה זאת לקראת סיום החלון הוא לא יחתים יותר מזר אחד. לגבי הרכש הישראלי, בחיפה לא נוטים לעשות מהפכה וגם כאן נראה כי לא יצטרף יותר משחקן אחד. כזכור, אחד השחקנים שבחיפה עוקבים אחרי מצבו הוא מרואן קבהא שהוזכר כמועמד לקבוצות הגדולות. במועדון עדיין עוקבים אחרי קשרה של מאריבור שזוכה למקום של קבע בהרכב בסלובניה. השחקן היחיד שכרגע נראה שישוחרר מהסגל הוא הבלם/מגן שי בן דוד.

ומה עם מאור בוזגלו? ובכן, השחקן אכן יעבור היום ניתוח בלונדון, אולם לא מדובר בניתוח לשחזור הרצועה אלא רק בניתוח המיניסקוס. השחקן נפגש עם האורתופד המומחה, ד"ר וויליאמס, זאת בהמלצת הרופא ההולנדי שנפגש איתו ורופא מכבי חיפה, ד"ר בצלאל פסקין. על פי תוצאות הארתורסקופיה יוחלט האם יהיה צורך בניתוח לשחזור הרצועה.

עוד באותו נושא

מאור בוזגלו המריא לאנגליה לקראת בדיקת ארתרוסקופיה

לכתבה המלאה

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully