וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערכה הראשונית של הפועל באר שבע: מיגל ויטור ייעדר כחודש

4.1.2018 / 18:18

הבלם הודה בפני חבריו כי הפציעה מתעתעת והרצועה לא התאחתה לחלוטין, אך אחרי שלא אובחנה פגיעה בברכו הימנית, ההערכה היא שיחזור לשחק בפברואר. בכר לקראת אחי נצרת: "המשחק הכי חשוב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל באר שבע הודיעה היום (חמישי) שפציעתו של הבלם מיגל ויטור אינה חמורה כפי שחשבו במועדון, וההערכה הראשונית היא שהוא ייעדר כחודש. בקבוצה הודיעו שהפורטוגלי עבר הדמייה בברכו הימנית בה לא אובחנה כל פגיעה במיניסקוסים. כזכור, ויטור משחק עם רצועה קרועה מהעבר, וברצועה זו אובחנה פגיעה בחומרה קלה. הקרע ברצועה גדל, אבל לא בצורה משמעותית. הבלם הודה בפני חבריו כי הפציעה מתעתעת וצריך לראות את מידת ההתקדמות מדי יום.

שחקנים בקבוצה היו מודאגים לפני ביצוע הבדיקה ובמצב רוח שפוף מאוד אתמול לאחר הפציעה באימון. "לראות את מיגל בוכה בצורה כזו זה היה דבר קורע לב", סיפר אחד השחקנים. "מלבד זה שהוא שחקן מצוין הוא אישיות אמיתית וכואב לראות ששחקן שמשקיע כלכך הרבה עובר שוב דבר כזה. כולנו מחזיקים אצבעות שהעניין יתברר כמשהו לא חמור כמו שחושבים".

לפני ביצוע הבדיקה, גורמים במועדון כבר העלו את שמו של אדי גוטליב כאופצייה לחיזוק אם הפורטוגלי ייעדר עד סיום העונה, או סמוך לה. גוטליב נמצא בשלבי הסיום של הבוררות מול הפועל תל אביב ובבאר שבע יעקבו אחר העניין כדי לבחון את אפשרות צירופו.

גוטליב היה מועמד לקבוצה כבר בקיץ אך אז העדיף הצוות המקצועי בבאר שבע למצות את אופציית חאתם עבד אלחמיד, שהיה המועמד המועדף על ברק בכר. עם זאת, במועדון הדגישו כי לא ישלמו כל מחיר כדי להביא בלם נוסף שכן על הסגל נמנים כרגע שלושה בלמים איכותיים כמו גם וובה בראון, שמסוגל לשחק בתפקיד זה בעת הצורך.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע: מיגל ויטור נפצע בברך, חשש מקרע ברצועה
הפועל באר שבע: שיר צדק יגיש בשבוע הבא החלטה אם לערער על עונשו
דיווח: הפועל באר שבע מעוניינת לצרף את החלוץ ג'ון מארי

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע מול איתי שכטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
חדשות טובות. ויטור/ברני ארדוב

הבוקר ערך ברק בכר מסיבת עיתונאים בה דיבר על הפציעה של ויטור ומשחק הגביע הקרוב. כשנשאל האם ישקול להביא מחליף לבלם הפורטוגלי, אמר: "אני לא רוצה לזרוק סתם דברים לאוויר. צריך לראות מה חומרת הפציעה ונדע את זה בימים הקרובים. יש לנו סגל מספיק גדול ולכל שחקן יש תחליף, הוכחנו את זה. אנחנו סומכים על מי שיש".

על המשחק מול אחי נצרת בגביע המדינה אמר בכר: "חיסורים זה משהו שאנחנו נאבקים איתו כל השנה, זה לא חדש לנו. זה משחק מאוד קשה, ומבחינתי, בארץ, זה המשחק הכי חשוב כי אין ממנו דרך חזרה. אנחנו משחקים נגד קבוצה מצמרת הליגה הלאומית ולא סתם. אם נחשוב שיהיה משחק קל ונזלזל, נהיה בסכנת הדחה ממשית. אחי נצרת ברמה של ליגת העל, יהיה קשה וצפוף. ברוב שלבי המשחק האחרון שלנו לא מצאנו פיתרון לנושא הצפיפות וננסה לשפר את זה".

המאמן הוסיף ודיבר על העונה שעוברת על קבוצתו ועל הרצון לזכות בגביע המדינה השנה: "לא ציפינו שיהיה קל העונה, אבל עדיין אנחנו מקום ראשון והדברים תלויים בנו. גביע זה תואר מאוד חשוב ובשנתיים שלי כאן לא הצלחתי לזכות בו, זו בהחלט אחת המטרות שלי ושל הקבוצה.

על מיהאי קורהוט, שממעט לשחק העונה, אמר בכר: "זה עניין מקצועי. כל משחק לגופו. אולי במשחק הבא הוא ישחק ואולי לא. אורן ביטון נכנס להרכב, הוכיח את עצמו והוא זוכה לדקות שלו בצדק".

אורן ביטון עצמו הוסיף: "אני עובד קשה, כל אימון ואימון עושה את הכי טוב שלי, גם כשאני עולה לשחק. לאט לאט אני חוזר לעצמי, כמו שאתם רואים. אני צריך לשפר הרבה דברים, אולי המשחק ההתקפי שלי יותר טוב מההגנתי, אבל אני עובד על זה. אחי נצרת קבוצת ליגה לאומית טובה מאוד, בכל שנה היא נאבקת בצמרת. המגרש שם קשה וביתי, נעשה את הכי טוב שלנו".

(עדכון ראשון 07:41)

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: מיגל ויטור נפצע בברך, חשש מקרע ברצועה

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
אחי נצרת - המשחק הכי חשוב. בכר/קובי אליהו

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully