וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי סובל מכאבי גב וייעדר ממשחקה של גולדן סטייט בדאלאס

אחרי ששב מפציעה מול ממפיס, הישראלי שוב לא כשיר ויחמיץ את הביקור של הווריירס בטקסס. גם איגודלה פצוע, פאצ'וליה וגרין בספק. קיירי: "לא רצו אותי בקאבס", לברון: "זה לא הגיוני"

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט תגיע הלילה (בין רביעי לחמישי, 3:30) לטקסס למשחק מול דלאלס מתחתית המערב, וסטיב קר ייאלץ להסתדר עם סגל חסר. סטף קרי אמנם יערוך את הופעתו השנייה מאז שב מפציעה, אך האלופה תחסר את עומרי כספי, שסובל ממתיחה בשריר בגבו, וכן את אנדרה איגודלה הפצוע גם הוא בגבו. מעבר לזה, גם דריימונד גרין (נקע בקרסול) וזאזה פאצ'וליה (מחלה) בספק להתמודדות. בהיעדרם, קר צפוי להעניק דקות משמעותיות לניק יאנג, פטריק מקיו ודייויד ווסט.

כספי שב לשחק במשחק הקודם, מול ממפיס, אחרי שנעדר מהפסד הווריירס לשארלוט, והנה שוב ייאלץ לצפות בחבריו מהצד. זו תהיה הפעם הרביעית בה שחקן נבחרת ישראל לא יהיה בסגל גולדן סטייט למשחק, כאשר בשני משחקים נוספים נכלל ברשימות אך לא שותף.

עוד בנושא

אייזאה תומאס: "רגע מיוחד". לברון ג'יימס: "הוא טוב מאוד"
עונת מעבר: המועמדים המרכזיים לטרייד משמעותי בתקופה הקרובה
משפחת בול נחתה בליטא, לוואר: "התכנית היא לחזור ל-NBA טובים יותר"

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט נפצע בקרסול. AP
עוד פציעה. עומרי כספי/AP

עוד הלילה, ייערך המשחק המרתק בין שתי המובילות במזרח - קליבלנד ובוסטון. אייזאה תומאס שחזר מפציעה וקלע 17 נקודות בניצחון על פורטלנד אמנם יקבל מנוחה ולא יזכה לפגוש את האקסית, אך קיירי אירווינג יתמודד בפעם השנייה מול לברון ג'יימס ושאר חבריו לשעבר בקאבס, מאז הטרייד המפורסם שעירב את שני הכוכבים בקיץ.

"העזיבה הייתה בלתי נמנעת, יכולתי להרגיש את זה", אמר רכז הסלטיקס לקראת ההתמודדות, "לא הרגשתי את הצורך להגיד משהו כי ידעתי את האמת, וכך גם קליבלנד, כך שזה לא משנה מה אנשים אחרים אומרים. הם לא רצו אותי שם". כאשר נשאל על דבריו של אירווינג, אמר לברון: "זה ממש לא הגיוני". הוא התבקש להרחיב את תשובתו, אך רק חייך בנימוס ועזב את המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully