וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: חיפה בירושלים, התחתית בוערת

3.1.2018 / 16:58

אלן אומיץ' שב לסגל של האלופה שתארח את הקבוצה של עופר רחימי (21:05, ספורט 5). בכורה לברנדון טריש בשורות בני הרצליה שתתארח באשדוד, עירוני נס ציונה תארח את אילת

עריכה: תום זואילי

משחקי המחזור ה-11, שנועל את הסיבוב הראשון בליגת העל, יגיעו מחר (חמישי) לסיומם עם שלושה משחקים נוספים. הפועל ירושלים, אחרי העלייה לחצי גמר גביע המדינה, תארח בביתה את מכבי חיפה של עופר רחימי. שני משחקים נוספים ייערכו בתחתית - עירוני נס ציונה תחפש ניצחון היסטורי על הפועל אילת בליגת העל, ואילו מכבי אשדוד/באר טוביה תנסה להשאיר את בני הרצליה של אריק שיבק במקום האחרון בטבלה.

הפועל ירושלים - מכבי חיפה (21:05, ספורט 5)

אחרי ההדחה מהיורוקאפ, הפועל ירושלים הצליחה להפעיל השבוע לחצי גמר גביע המדינה עם ניצחון די נוח על הפועל באר שבע מליגת המשנה. במועדון יודעים שיהיה קשה לכפר על הכישלון במסגרת האירופית, אך אם יצליחו לרשום הצלחה מקומית, יוכלו לא לסמן את העונה הנוכחית כאחת הגרועות של האדומים בשנים האחרונות. בינתיים בירושלים החזירו את אלן אומיץ' לסגל לקראת מכבי חיפה, כשטרנס קינזי לא מתלבש כמו גם אוסטין דיי שצפוי לעזוב וריצ'רד האוול שעדיין סוחב פציעה וייעדר בשבועות הקרובים.

במכבי חיפה כבר הספיקו לשכוח את התקופה הנהדרת שעברה על המועדון עד לפני כמה שבועות, תקופה שכללה שלושה ניצחונות ליגה רצופים והתקרבות למרכז הטבלה. מאז הספיקו הירוקים להפסיד לגלבוע/גליל בליגה בחוץ, ולהיות מופתעים על ידי מכבי אשדוד/באר טוביה בשמינית גמר גביע המדינה. בחיפה ינעלו סיבוב ראשון די מאכזב במשחק חוץ קשה בבירה, כשאחת המטרות של הצוות המקצועי תהיה להכניס את הזר החדש זאק גרהאם לעניינים.

שחקן הפועל ירושלים אלן אומיץ'. ברני ארדוב
עוד הזדמנות. אלן אומיץ'/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - הפועל אילת (19:05, משולב בספורט 5)

אחרי שפספסה את רבע גמר הגביע בסיום משחק צמוד נגד מכבי ראשון לציון, בנס ציונה חוזרים להתמקד בליגה. הכתומים יודעים שבסיום המחזור הנוכחי הם עלולים לרדת לירכתי הטבלה, אם יפסידו ובמקביל בני הרצליה תנצח באשדוד, ומנגד במצב של ניצחון, הם יכולים לפתוח פער משמעותי מאוד מהמקום שמוביל לליגת המשנה. טאליב זאנה, שנפצע בשבוע שעבר נגד ראשון לציון, כשיר ויעמוד לרשותו של נדב זילברשטיין. במועדון מתאמן פול דילייני בחודש האחרון, אך הוא עדיין לא השלים את תהליך ההתאזרחות שלו, ולא צפוי לחתום לפני שיעשה כך.

דווקא אחרי תקופה טובה תחת שרון דרוקר שכללה שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, התרסקה הפועל אילת בסוף השבוע נגד מכבי אשדוד ברבע גמר הגביע, וספגה את ההפסד הכי גדול שלה בשנים האחרונות. באילת היו מאוכזבים מאוד מההופעה של השחקנים, שפשוט לא הופיעו אחרי רבע ראשון טוב, ומקווים כי יבואו להלחם על הכבוד שלהם במשחק החשוב נגד נס ציונה בחוץ. במועדון מחזיקים במאזן מושלם של תשעה ניצחונות בתשעה משחקים מול נס ציונה, דבר שמעודד את המערכת. זאק ארווין ממשיך להבחן בקבוצה, ועשוי להצטרף במקומו של דמיון ג'יימס שסיים את דרכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלסנדרו ג'נטילה הפועל ירושלים מול ברנדון טריש בני הרצליה. ברני ארדוב
ושוב אתכם. ברנדון טריש/ברני ארדוב

מכבי אשדוד - בני הרצליה (19:00, משולב בספורט 5)

אחרי פתיחת עונה צולעת והרגשה שהיא הולכת להאבק עד לסיום העונה בתחתית, מכבי אשדוד הצליחה להפתיע בשבועיים החולפים את מכבי חיפה בחוץ והפועל אילת בביתה ותפסה בפעם השלישית ברציפות כרטיס לחצי גמר גביע המדינה. ההישג הזה מרשים ביותר לאור העובדה שאשדוד עשתה זאת ללא הכוכב שלה מפתיחת העונה, דיוויד לאורי, שהתגלתה לו בעיה בלב, ובשלב זה לא ידוע בדיוק מתי והאם הוא יוכל לחזור לפעילות. בינתיים באשדוד ממשיכים להלביש את טרנס ווטסון, שהגיע בכלל כמחליף לג'ראלד לי שכבר חזר, ומקווים לצלוח את משחק התחתית החשוב, שניצחון בו יתן לצהובים פער משמעותי מהמקום האחרון.

בני הרצליה ממשיכה לעבור מהפכות משבוע לשבוע וממחזור למחזור ונראה שבשלב הזה הדבר היחיד שנשאר קבוע בשרון הוא בצורת הניצחונות. מאז ההפסד הביתי בשמינית גמר גביע המדינה, במשחקו הראשון של המאמן החדש אריק שיבק, עזב הגארד הניגרי מייק אפבראה את ישראל ואת מקומו תפס ברנדון טריש שחוזר לקדנציה שנייה בשרון. בהרצליה סיימו את מכסת החילופים לעונה הקרובה, ונמצאים בפתחו של שבוע קריטי שכולל שני משחקי חוץ מול יריבות לתחתית, שבוע שבסיומו יוכלו לדעת האם הדרך שלהם להשארות תהיה כמעט בלתי אפשרית, או שיוכלו לראות את חוף המבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully