וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סילבה: "בני נולד כפג ונאבק כעת על חייו, תודה על התמיכה"

קשר מנצ'סטר סיטי חשף את הסיבה שגרמה לו להיעדר ממשחקים רבים בתקופה האחרונה: "המועדון מגלה הבנה למצב שלי". פפ גווארדיולה: "המשפחה היא מעל הכול, הוא עלול להיעדר ממשחקים נוספים"

עריכת וידאו: מתן חדד

קשר מנצ'סטר סיטי דויד סילבה חשף היום (רביעי) כי בנו נולד כפג ונאבק כעת על חייו. זו הסיבה שגרמה לכוכב הספרדי של הסיטיזנס להחמיץ שורה של משחקי ליגה לאחרונה. ההיעדרות של סילבה נומקה מ"סיבות אישיות" ועוררה שמועות שונות. כעת החליף, כאמור, הספרדי בן ה-31 לחשוף את מה שעובר עליו בשבועות האחרונים.

בפוסט נרגש שפרסם ברשתות החברתיות כתב סילבה: "אני רוצה להודות לכולם על האהבה והאיחולים שאני מקבל לאחרונה. תודה מיוחדת לחבריי לקבוצה ולמועדון שגילה הבנה למצב שלי. כמו כן אני רוצה לשתף אתכם בלידה של בני מתיאו שנולד בלידה מוקדמת. הוא נאבק כעת (על חייו) בסיוע של צוותים רפואיים".

עוד בנושא
ברצלונה הודיעה: עוסמאן דמבלה יחזור לסגל מול סלטה ויגו
העברות בעולם, 3.1: לוסיאנו וייטו בוולנסיה, המעבר של אומטיטי "מעשי"
פפ גווארדיולה: "אנחנו הורגים את השחקנים, ההתאחדות לא חושבת עליהם"

שחקן מנצ'סטר סיטי דויד סילבה עם מאמנו פפ גווארדיולה. רויטרס
מקבל תמיכה. פפ וסילבה/רויטרס

סילבה שותף אמש בניצחון של הקבוצה 1:3 על ווטפורד אך נעדר בשל מצבו של בנו מהמפגשים שקדמו לו בתקופת חג המולד נגד ניוקאסל וקריסטל פאלאס. מאמן הסיטי פפ גווארדיולה העריך כי סיבלה עלול להחמיץ משחקים נוספים בקרוב. לדברי פפ: "המשפחה חשובה מכל, אתם רואים שהוא מאוד חיוני לנו אבל הוא רשאי לנסוע למשפחה שלו מתי שהוא רק רוצה כך שייתן שהוא ייעדר מעוד משחקים. לא אכפת לי אם לא נצבור נקודות בכלל בתקופה שהוא לא יהיה פה. המשפחה היא מעל הכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ההודעה של סילבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully