וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו המריא לאנגליה לקראת בדיקת ארתרוסקופיה

3.1.2018 / 12:15

קשר מכבי חיפה שהה בהולנד, אולם האבחנה בנוגע לפציעה הקשה שלו נותרה כשם שהיתה. לאחר ההליך הרפואי, חומרת פציעתו המדויקת אמורה להתברר, וכך גם תקופת ההיעדרות המשוערת

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאור בוזגלו המריא היום (רביעי) לאנגליה, שם יעבור בדיקת ארתרוסקופיה שיקבע באופן חד משמעי את חומרת פציעתו. קשר מכבי חיפה שהה בהולנד ביומיים האחרונים בניסיון לקבל חוות דעת על פציעתו, אולם כעת האבחנה נותרה כשם שהיתה - קרע ברצועה הצולבת של ברך ימין ופגיעה במיניסקוס. בוזגלו מקווה שלאחר הארתרוסקופיה ניתן יהיה לדעת איזה ניתוח נוסף יצטרך לעבור, כמו גם את תקופת ההחלמה המשוערת.

אמש, לפני שהמריא מישראל להולנד, אמר בוזגלו: "אני יוצא להולנד כדי לקבל חוות דעת יותר מעמיקה. יש לי תקווה שהפגיעה תהייה במיניסקוס ולא בצולבת". במכבי חיפה לא פסלו כי ייצא בקרוב לברצלונה כדי לקבל חוות דעת נוספת ממנתח בכיר, אולם היציאה להולנד נעשתה בהמלצת המהל הטכני של הירוקים מו אלאך, שאמר לבוזגלו כי מבחינתו חוות הדעת שיקבל בהולנד היא המדויקת ביותר מבחינתו.

הקשר נפצע מול הפועל באר שבע וירד מכר הדשא כשהוא ממרר בבכי. כ-24 שעות לאחר מכן הגיעה הבדיקה שאישרה את החששות של כולם, לפיה הוא סובל פעם נוספת מהפציעה הקשה שהשביתה אותו למספר חודשים. "הפציעה לא פשוטה, אבל גם כזו שלא תשבור אותי", אמר בוזגלו. "אם יש כאלו שציפו שאני אכנע, מצטער להפריע לכם. אני כאן כדי לחזור וכדי שמכבי חיפה תעלה על המסלול גם אם כרגע אני לא אהיה על הדשא. היום אני ירוק יותר מתמיד".

עוד בנושא:

מאור בוזגלו המריא: "יש בי תקווה שהפגיעה במיניסקוס ולא בצולבת"
"חמש נקודות מהקו האדום? אפשר להבין למה אלאך מתכונן לעונה הבאה"
כסף קטלני: יעקב שחר לא מבין את חלקו בכישלון של מכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה מאור בוזגלו. קובי אליהו
נחזיק לו אצבעות. בוזגלו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully