וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מחכה ליוסיפ איבנצ'יץ' ותילחם על חנן ממן

3.1.2018 / 11:22

יואב כץ וניר קלינגר רוצים להתחזק בשני שחקנים לפחות על מנת להישאר בצמרת, גם אינברום עדיין על הכוונת. הבעלים ייפגש עם ממן המבוקש בניסיון להשאירו ויציע לו חוזה ארוך טווח

צילום מסך

הפועל חיפה מחכה לשחרור של יוסיפ איבנצ'יץ' מהפועל אשקלון על מנת לסגור עם החלוץ הקרואטי, שכבש העונה שני שערים. כמו כן, בקבוצה עדיין רוצים את אור אינברום, ומאמינים שיוכלו לצרף אותו, אם כי גם מ.ס אשדוד בתמונה, אבל המאמן ניר קלינגר לוחץ חזק על אינברום וסוכנו על מנת שהשחקן ינחת דוקא אצלו. הפועל חיפה רוצה להתחזק בלפחות שני שחקנים לחלק השני של העונה, מתוך אמונה אמיתית שהקבוצה יכולה לזכות באליפות, וברגע שאשקלון תשחרר את איבנצ'יץ', הסיכויים שיחתום בהפועל חיפה יהיו גדולים מאוד.

לאור ההתעניינות הגדולה בחנן ממן מצד הקבוצות הגדולות, מתכנן הבעלים יואב כץ להיפגש כבר בשבוע הבא עם הקשר על מנת לסגור איתו על חוזה חדש ורב שנתי. כץ מאמין שממן יעדיף בסופו של דבר להישאר בהפועל חיפה.

במועדון קיימו הבוקר אימון מסכם לקראת משחק הגביע מחר במושבה מול הפועל פתח תקוה. קלינגר יציב את ההרכב החזק שלו, ושוקל לתת דקות לשוער רן קדוש, שהיה מבוקש בהפועל רעננה אבל לא קיבל את השחרור.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב בוחנת את האפשרות לצרף את חנן ממן
ה"בעיה" של כץ: המענקים השמנים של שחקני הפועל חיפה. קדוש צפוי לעזוב

אור אינברום שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
קלינגר לוחץ. אינברום/לירון מולדובן

האזינו לפרק החדש של הפודיום: מחזור 16 ולקראת סיבוב הגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully