וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "עד הסוף חשבתי שננצח", דני פרנקו: "הבאנו המון לב ורצון"

2.1.2018 / 23:09

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב אחרי ההפסד 77:73 להפועל תל אביב בדרבי: "הם רצו יותר. נהיה חייבים לפתור את הבעיות". מאמן האדומים: "הקהל נתן פה הצגה גדולה". וגם: האם נוריס קול ביקר את ספאחיה?

ברני ארדוב

יומיים אחרי ההפסד בגביע המדינה, הפועל תל אביב הצליחה לנקום הערב (שלישי) במכבי תל אביב כשניצחה אותה 73:77 ביד אליהו במשחק במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל. מדובר בהפסד ליגה שני העונה של הצהובים, שסופרים גם הפסד שלישי בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלהם.

נבן ספאחיה המאוכזב אמר בסיום: "הקבוצה הטובה יותר היום ניצחה. הייתה להם יותר אנרגיה מאיתנו. לא הצלחנו למצוא חמישה שחקנים שישחקו כדורסל נורמלי, אפילו שלא יעשו קסמים. קשה לשחק כדורסל כשאתה מאבד כל כך הרבה כדורים. אנחנו לא כאלה טובים כדי לנצח כשיש לנו כל כך הרבה דברים רעים במשחק. ניצחנו במשחק הגביע שהיה חשוב, השקענו שם המון וזה כנראה פגע בנו. זו בעיה בקבוצות שנמצאות עדיין בתהליך. דרך אגב הפסדנו את כל המשחקים שלנו באותה צורה".

המאמן הקרואטי הוסיף: "השחקנים שלי נלחמו היום וממש לא היו נאיביים פשוט הם היו לא בפוקוס. זו אחריות שלי ואצטרך לטפל בזה. עד הסוף חשבתי שננצח את המשחק".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב ניצחה 73:77 את מכבי תל אביב בהיכל
רגב פנאן תוקף: "האיגוד, המנהלת והפועל תל אביב: אתם נוראיים"

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מרוצה מהניצחון. דני פרנקו/ברני ארדוב

מאמן האדומים דני פרנקו: "זה לא היה משחק של כדורסל גדול, אבל אי אפשר לנצח את מכבי עם כדורסל גדול. לא הצלחנו להמשיך את האינטנסיביות של ההתחלה למרות שרצינו וניסינו. מכבי עשו ריצות וחזרו למשחק אבל הצלחנו לנצח עם המון לב ורצון. היינו ראשונים לכדורים. עמדתי להחליף את רפי מנקו והוא אמר לי 'תשאיר אותי' והכניס שלשה, הוא יצא גדול. אני לא בהיי, מבחינתי הניצחון הזה מחזיר לנו על ההפסדים שהיו לנו בבית בסיבוב הראשון. זה מתוק לנצח. הקהל? מדהים. נתנו פה הצגה גדולה".

רפי מנקו הוסיף: "אמרתי שאם נהיה אגרסיביים ונמשיך לשחק טוב אנחנו ננצח. יש כאן חבורה טובה. לקח לנו זמן להתחבר השנה. היינו חייבים את הניצחון לעצמנו, לקהל ולמועדון אחרי ההפסד בגביע אבל הדרך עוד ארוכה. היופי בכדורסל הוא שיום אחד אף אחד לא סופר אותך ויום אחר הכל שונה. אנחנו עובדים קשה. דני אמר לנו שתמיד יש את המשחק הבא, אז באנו היום וניצחנו. אני לא רוצה לצאת בשום הצהרות. זה ניצחון כיפי לנו ולקהל, דרבי זה דרבי. נמשיך לעבוד בצניעות וננסה לנצח משחקים".

עוד לפני פתיחת המשחק, ערכו אוהדי הפועל תל אביב צעדה לכיוון האולם ביד אליהו במהלכה עודדו את הקבוצה, אך גם שרו שירי שואה וקיללו את רגב פנאן. לאחר שנכנסו אל האולם, האוהדים גם השליכו מצתים ומטבעות לעבר הפרקט. בנוסף, במהלך המחצית הראשונה הגיעו מספר אוהדי מכבי תל אביב והחלו לקלל את אנשי הפועל תל אביב שישבו על הספסל מטווח אפס. בין היתר טוענים בהפועל שספגו יריקות, כשחבר ההנהלה ידידיה רפפורט קיבל איומים מצד האוהדים הצהובים.

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 73:77 את מכבי תל אביב בהיכל

לכתבה המלאה

ומה תגידו על סדרת הציוצים של נוריס קול אחרי ההפסד?

מה ניסה להגיד נוריס קול אחרי ההפסד? יש לציין כי הגארד של הצהובים סיים את המשחק עם 14 נקודות מדד וזכה מהמאמן נבן ספאחיה ל-19 דקות בלבד. האם זו דרכו של קול למחות נגד המאמן?

זה היה הציוץ הראשון

ואז הגיע הציוץ השני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully