וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיר צדק יגיש בשבוע הבא החלטה אם לערער על עונשו

2.1.2018 / 10:46

משרדי אופ"א יחזרו מחופש בשבוע הבא והבלם יצטרך להגיש את החלטתו. מכבי פתח תקוה מעוניינת בדור אלו שמעוניין לצאת להשאלה, אך באלופה מסרבים בשלב זה. וואקמה בספק לאחי נצרת בגביע

מערכת וואלה!

בלמה של הפועל באר שבע שיר צדק יגיש בשבוע הבא עם חזרת אופ"א מחופשת חג המולד את החלטתו אם לערער על העונש אותו ספג מאופ"א. צדק ועורך דינו קיבלו את נימוקי ההחלטה וכעת משקללים את כל הנתונים כשעד לשבוע הבא הם מחוייבים להודיע על הערעור אם אכן יחליטו לעשות כך. גורמים בבאר שבע העריכו שעורך הדין כבר גיבש החלטה, אך יחכו עד למועד ההגשה כדי להודיע עליה. אגב, גם תובע אופ"א יצטרך להודיע האם הוא מחליט לערער גם כן על העונש ודורש עונש חמור יותר.

שיר צדק, הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
יצטרך להחליט אם לערער. שיר צדק/יוסי ציפקיס

בעניין אחר, מגינה הימני של הפועל באר שבע דור אלו זוכה להתעניינות מבית"ר ירושלים שרצתה לשאול את השחקן. אלא שבבאר שבע סירבו מיידית והעניין ירד לפחות לעת עתה מהפרק. כפי שפרסמנו אלו מאוכזב מאוד ממעמדו ומעוניין לצאת לשחק בחצי העונה שנותרה לאחר שבן ביטון תפס מקום של קבע בהרכב. בסביבתו של אלו דווקא מחמיאים לביטון על יכולתו אך סבורים שהמגן חייב לשחק כמה שיותר ולכן הוא מעוניין לצאת לחצי שנת השאלה, דבר שבאלופה מסרבים לו בשלב זה. מלבד בית"ר גם קבוצתו הקודמת מכבי פתח תקוה מעוניינת לקבל את השחקן בהשאלה.

בבאר שבע צפויים לעשות רוטציה בהרכב לקראת המפגש מול אחי נצרת בגביע, כשתומאש פקהארט צפוי להיכנס להרכב כמו גם שחקנים אחרים דוגמת חאתם עבד אלחמיד וגיא מלמד שזכו לפחות דקות במשחקים האחרונים. באלופה הבהירו שהם לא מזלזלים באחי נצרת ובעונה שעברה נוכחו לדעת כמה המשחקים מול קבוצות מליגות נמוכות יותר קשות.

"יש פה סגל שכל שחקן רוצה ושווה הרכב, ככה שלא משנה מי יפתח זה לא זלזול אלא חלוקת כוחות". הסבירו במועדון. אנתוני וואקמה שסובל מכאבים בקרסול בספק למשחק וייתכן שיקבל מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully